![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze golf gekocht, maar er zit een aparte grill in.
Kan iemand mij meer vertellen of dit orrigineel is, en hoe of wat? ![]() Mijn dank is groot! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() knappe wagen. Grill ziet er orgineel uit.
Vanaf 87 (volgens mij) kregen ze dikke bumpers en een grill met dikke lamellen mee. Groet
|
||||
|
||||
![]() Kan aan mij liggen maar bedoel je misschien dat de mistlampen/verstralers kleiner lijken dan normaal?
![]() bij deze zitten ze van de onder tot de bovenkant van de grill en bij die van jou lijkt het net of er boven en onder nog extra lamellen zitten
|
||||
|
||||
![]() Ja, dat bedoel ik.
Deze mistlampen zijn een stuk kleiner! Bij die van mij zit er nog een lamel boven en onder het lampje. Vandaag maar even kijken of er iets op staat.. |
|
||||
|
||||
![]() is het niet zelf gemaakt?? dat iemand een zaag o.i.d. erin gezet heeft???
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat het het betere knutselwerk is, ziet er wel netjes uit zo op het eerste oog.
Heb nog nooit een orginele zo gezien in ieder geval.
|
||||
|
||||
![]() Misschien zijn er Polo 2 mistlampen in gezet?
|
||||
|
||||
![]() was dit geen votex grill?
|
||||
|
||||
![]() Heb gekeken. Zitten ''denti'' mistlampjes in. Is dus zelfbouw denk ik.
Maar vind het zelf wel leuk staan. ![]() |