|
||||
|
||||
Amerikaanse knipperlichten / US Blinker / US Lights VW
Deze us indicators zijn hier ook op het forum te koop toch , weet iemand zo bij wie .
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sjaaksautoservice heeft ze ook, zonder die onhandige kastjes en voor 2 tientjes volgens mij
|
|
||||
|
||||
Voor wat voor auto is het? Anders kun je het ook instellen met vagcom
|
|
||||
|
||||
Quote:
Golf 4 en een golf 5 . Maar even kijken bedankt .
|
||||
|
||||
http://www.lowering.nl/
Zit hier ook op het forum, die kan dat inleren voor je. Edit: http://www.volksforum.com/forum/mem...tposter&t=93720 Hij dus |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is alleen voor de golf 5 neem ik aan .
|
||||
|
||||
Zou het niet weten, zou je hem ff een pm moeten sturen. Volgens mij ook bij golf 4
|
|
|||
|
|||
weet niet of ik het mag zeggen of het dan verkeerde reclame is maar:
Op ebay.de heb je ze voor iets van 13 euro inclusief verzendskosten werken perfect. en stuk goedkoper dan de kastjes van 40 euro. |
|
|||
|
|||
Golf 5 kun je met een testkast instellen en golf 4 niet
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je zit ook met de apk dan moet het weer orgineel zijn neem ik aan . Dan is het verstandiger om zn kastje te doen .
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe heet die advertentie op eBay , kan ik ff kijken of het wat is .
|
|||
|
|||
Dat zijn dus de modules die Sjaak ook verkoopt en die ik voorheen verkocht. Zijn prima, maar hebben last van hitteontwikkeling, zijn niet instelbaar en de functie schakelt niet uit tijdens het knipperen.
Dit is geen steek richting Sjaak, gewoon de waarheid. Mijn modules zijn iets duurder, klopt. Hier zie je het effect van mijn modules nogmaals: http://youtu.be/HiOloIhmsYc En inderdaad, bij de latere Golf 4 en alle Golf 5's kun je het inleren met Vagcom (maar dus niet uitschakelen voor een keuring of whatever). Last edited by MellyVille - USLights.nl : 08-03-2012 at 14:28. |
|
||||
|
||||
Bedankt .
|
||||
|
||||
idd de us lights us module die ik verkoop . worden iets warm dus gewoon netjes vrij hangen. en gaan dan al zo 2 jaar mee. in mijn eigen auto
schakelen idd niet uit. en veel van mijn klanten vinden dit juist mooier. €21,- voor een set mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 17-03-2012 at 17:50. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook de us module van sjaak. Heb ze in de koplamp zelf zitten ze worden wel warm maar niet zo warm dat er iets smelt ofzo. Ben er wel tevreden over.
|
|
|||
|
|||
beste is gewoon die kastjes van 40 euro van uslights.nl
worden niet warm, zijn in te stellen op een bepaalde lichtsterkte. en gaan uit als je het knipperlicht gebruikt, dus nooit meer boetes. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat betwijfel ik wel want je moet wel een bepaalde goedkeuring hiervoor hebben of aan kunnen tonen dat je een Amerikaanse import hebt. Op mijn winterpotten heb ik die goedkope heetwordende van ebay voor 9 euro en het werkt prima maar voor mijn paradepaardjes komen er setjes van USlights op. Toch net even wat fijner en veiliger. |
|
||||
|
||||
Quote:
Golf 5 kun je gewoon met vagcom doen! Hoeft ook niet terug gezet worden met de apk! Volgens mij mag dat tegenwoordig gewoon! Ik heb ze zelf ook aan staan en nog nooit problemen mee gehad! |
|
||||
|
||||
Voor 25,- heb je de 'juiste' via eBay, die niet warm worden en ook uitschakelen.