|
||||
|
||||
BBS Kenners?
ik heb nu een setje bbs rm
daarbij heb ik bij de doppen drie goede ringen..[ die aan het binnenzijde van het hart van de velg] deze ringen hebben achterop: het bbs logo met 0924134 staan.. en 1 andere ring? hierop staat ook het bbs logo en 09.23.224 en deze is van plastic.. rara? komt ie van een bbs 1 delige? ala vr6/gti velg? en wat zijn de kosten van 1 enkele goede ring? of iemand die wil ruilen?
|
||||
|
||||
welke ring bedoel je precies?
ded dop met de logo of de ring waar de dop weer op zit? plastic doppen met bbslogo daarin zijn van 2 delig! aluminium doppen met logo zijn van 3 delig! de ringen eromheen waar doppen in zitten degene met de driekantjes er in zeg maar die zijn van 3 delig en de ringen met de rondjes erin zeg maar die zijn van de 2 delig. hoop dat ik je hier iets mee heb geholpen. groetjes bas |
|
||||
|
||||
post er anders eens een piccie van?
ik heb wel wat liggen hier namelijk |
|
||||
|
||||
je bedoeld de rozet ... zo heet dat , dop ( schroef /klik ) en de rand daar omheen is de rozet .
dat is idd van een ander type die kunststof , even en andere scoren dan ... |
|
||||
|
||||
die van kunststof is toch van een 2 delige bbs?
|
|
||||
|
||||
rozetje bedoel ik ja..van welke is die plastic dan?
is ook orgineel bbs
|
||||
|
||||
weet ik nie .......
is dat van belang ? |
|
||||
|
||||
kennis vergaren..
|
|||
|
|||
BBS eendelig waarschijnlijk, zoals je die vaak onder bmw's tegenkomt (14" 6,5J). Voor zover ik me goed kan herinneren hebben die een plastic rozet, de dop is dat sowieso.
|
||||
|
||||
toch maar voor de bbs rm gegaan
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, van 2delige is ook van ALU
|
||||
|
||||
Quote:
de dop met logo niet hoor die is van plastic de rozet er om heen wel die is van alu en de mijne word nu hoog glans gepolijst |
|
||||
|
||||
dat bedoelde ik ook
|
||||
|
||||
Quote:
dan is het goed lol |