|
|||
|
|||
Audi A3 1.9 TDI Te koop!
Hierbij mijn eigen auto tekoop:
Model: A3 Bouwjaar: 2000 Brandstof: Diesel Kilometerstand: 208.848 km (ivm nieuwe motor en bak) Deze audi a3 is zeer goed onderhouden, en heeft het afgelopen jaar een totale revisie gehad. Ik heb de auto gekocht vorig jaar met een defecte motor. Opties: Sport interieur LM Velgen (winter 17'' Michelin) (Zomer 18'' R36 look velg) Verlaagd onderstel Cruise Controle Automatische Airco Centrale vergrendeling met klapsleutels 2x Buitentemperatuurmeter 4x Airbag Lederen Stuurwiel (S6) Xenon verlichting Mistlampen voor (xenon) Trekhaak 7 Polig Elektrische spiegels Elektrische ramen CD wisselaar Carkit Bury Bleuthoot Getint Glas Lendesteunverstelling voorstoelen 2x Elekrisch Tuning S3 dakspoiler Vorig jaar heb ik deze auto gekocht met een defecte motor, distriebutieriem geknapt. Aangezien ik zelf Volkswagen monteur ben heb ik de hele auto direct aangepakt, er is absoluut NIET op bezuinigt! De volgende dingen zijn recent vernieuwd: 1.9 TDI motor, Aantoonbaar 72843 MIJL gelopen, afkomstig van Engelse schade GOLF 4 bon aanwezig! Turbo+Spruistuk Tandriemset + Waterpomp Multiriem + riemspandemper Radiateur Temperatuursensor Dubbelmassa vliegwiel + Koppelingsset A 780 euro! Thermostaat Versnellingsbak > Synchromesh ring 3e versnelling lag eruit, komt van zelfde GOLF 4 als de motor. Binnenste homokineten Links + Rechs Vrijlooppoulie Dynamo vervangen 2x Draagarm links + Rechts Stuurstang links Accu vervangen Januari 2012 Daarnaast zijn de bekende A3 roestkwalen opnieuw gespoten, Daklijsten + Onderkant deuren. Geen kleurverschil zichtbaar! Instrumentpaneel is vervangen ivm bekende kwaal: Temperatuurmeter en Brandstofmeter welke niet in de goede stand staan. Deze is vervangen door een Revisie-ruil deel. Display Climatronic paneel vervangen, deze zijn bijna bij alle audi's aangetast door de zon, waardoor er wazige plekken zichtbaar zijn. Toen alles klaar was vorig jaar heb ik het motorregelapparaat laten tunen en is hij op de Vermogensbank geweest bij Van Vught Tuning, uitdraai aanwezig! 118 PK, 285.6NM Ik vind het jammer dat deze auto weg moet, omdat ik geen kilometers meer rijdt, een diesel kan voor mij niet meer uit. Op dit moment is de auto toe aan een beurt, deze krijgt hij nog voordat de auto verkocht is. Op verzoek kan de auto omhoog gezet worden als mensen dit te laag vinden. Auto Rijdt zeer goed, GEEN Stuiterbak! Bieden mag, maar houdt het serieus! Deze auto is niet te vergelijken met een hoop slopers die op internet aangeboden worden! Bellers hebben de voorkeur! Geen TESTPILOTEN, proefrit is mogelijk voor eventuele kopers. Foto's: http://link.marktplaats.nl/532702778 Prijs omdat het moet: 4750 euro, Regio drachten- Noord Last edited by Fryslan : 19-02-2012 at 16:34. |
|
|||
|
|||
Audi upje: FORUM PRIJS: 4500,
Prijs ZONDER WINTER BANDEN + Velgen 4000. |
|
|||
|
|||
Inruil mogelijk, Upje!
|
|
|||
|
|||
Audi upje en nieuwe foto's geplaatst op de zomerwielen!
|
|
|||
|
|||
minimale prijs?
|
|||
|
|||
Staat er erg duidelijk, kan je wel een kleine opsomming van de kosten doen, ik kwam totaal over de 6000 euro heen..
Motor- 850 euro Vliegwiel + koppeling: 750 Versnellingsbak: 250 Koplampen + achterlichten Facelift: 250 S3 dakspoiler: 300 incl spuiten Mistlampen + onderlip: 150 euro Vulling stoelzittingen 85 euro Distributieset: 300 Instrumentpaneel 325 S6 stuur 150 euro Radiateur thermostaat 100 en ga zo maar door... Voor ander geld gaat hij gewoon niet weg. |
|
|||
|
|||
upje
|