|
|||
|
|||
Lada
.
Last edited by r1racer : 16-02-2012 at 14:18. Reason: Verwijder dit topic maar, kids hier |
|
|||
|
|||
Misschien handig om foto's erbij te posten van een schoongemaakte auto dan?
|
|||
|
|||
Schuurvondsten worden vaker aangeboden, en dit is een echte schuurvondst.
Heb foto's van een schoongemaakte auto, maar kan ze niet vinden op deze pc ( foto's gewassen en wel komen er nog bij te staan). Een liefhebber kijkt hier wel doorheen of komt kijken... |
|
||||
|
||||
Heb zitten twijfelen om te reargeren maar moet het toch kwijt
5000 euro is een typefout ? Een ongerestaureerde duitse golf 1 die 10 jaar stil gestaan Heeft. dus de motor zal wel super lopen En wat is het voordeel aan een ongerestaureerde auto ? Ik en meerdere weten dat als je zon auto wil gaan restaureren er veel meer naar boven komt Dat je werkelijk ziet Zie dat hij deurpanelen klinken en hier en daar wat sierlijsten mist Ik snap dat je handel wil verkopen en dit is een goede basis voor een resto Maar 500 euro is een nette prijs Succes met de verkoop |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vindt dat deze positieve kritiek moet kunnen op een forum... Ik heb drie jaar geleden ongeveer hetzelfde gebeurd voor een identieke, wel gerestaureerde GTI. Succes met de verkoop.
|
|||
|
|||
Tijden vliegen he ?
Motortje loopt prima |
|
|||
|
|||
En auto is COMPLEET zoals omschreven in de eerste tekst. Zelfs met deurpanelen en klinken......
|
|
|||
|
|||
Dacht dat het VW forum alleen kinderen heeft als leden, hier blijkbaar ook.
Als je het niets lijkt, reageer dan ook niet aub. |