|
|||
|
|||
polo 6n schroefset op golf 3?
Hee
een polo 6n schroefset past toch op een golf 3?? zijn alleen korter toch?? Hiermee kan je dan toch lager dan met een gewoon golf 3 schroefset? Of op lager niveau toch nog een beetje veering hebben.... haha Groetjes en alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Dit past inderdaad. Ik heb ook ooit KW schroefset van een polo 6n onder mijn mk3 gehad.
Je kunt er knetter laag mee, enigste probleem is dat hij op de achteras op zn hoogste stand nog heel erg laag ligt (ivm winterbanden enzo)
|
||||
|
||||
Dit was met 5cm schroefdraad over op de achteras icm met 17ers
|
||||
|
||||
Dan past het ook op een MK2
|
|||
|
|||
CHECK!!!!! IK WEET GENOEG!!! bedankt!
|
|
|||
|
|||
niet te snel..... misschien met een kw set. Bij mijn rokkor trok die de toprubers aan de achterkant zo door het gat, omdat de schokbrekers toch echt te kort waren voor een golf 3. Voor past zonder problemen.
|
|
||||
|
||||
Links Polo 6n en rechts Golf 3
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Kan de voorkant ook een stuk lager? of is dat alleen bij de achterkant?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen achterkant
|
||||
|
||||
je had beter mijn golf kunnen kopen daar zit al een schroefset onder geschikt voor een mk3
|
|||
|
|||
Ja maar die van mij is van de eerste eigenaar!! En heeft pas 95000 gelopen!!!
En is echt in absolute nieuwstaat!! en tot nu dealer onderhouden met alle boekjes netjes ingevuld!! Dus ja...... dan koop ik zelf maar een schroefset! Last edited by jo_vr6 : 12-02-2012 at 22:50. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een FK schoefsetje liggen die van een mk3 variant af komt. Ik weet niet of die past. Maar die mag voor niet al te veel geld weg
|
||||
|
||||
variant schroefset is anders aan de achterzijde.
|
|||
|
|||
Passen de originele veren van een polo ook op golf 3?
|
|
|||
|
|||
als je voor 93 hebt,ja maar niet achter,kom je niet mee weg andere verhouding van demper en veer is anders,voor t zelfde als 6n
voor kan je ook de domlagers,schotels golf2 gebruiken ipv die schotels en lagers golf 3 na 93,veer is anders bovenin |