|
|||
|
|||
Intercooler Golf 2
Hallo,
Zoals de titel al zegt. Ik ben op zoek naar een intercooler voor mijn golf 2 TDI. Wil deze graag in men front monteren. Er moeten tussen de buisaansluiting zowiezo 60 cm tussen zitten i.v.m de radiateur. Daarnaast moet de intercooler zo dun mogelijk zijn. En ik wil graag dat de cooler niet hoog is, het lieft tussen 10 en 20 cm. Heb je iets groter liggen bied ook maar aan. Ik hoor het wel. Gr Last edited by Durk : 27-02-2012 at 19:06. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een intercooler van een BMW 535d liggen...
http://www.volksforum.com/forum/sho...ght=intercooler
|
||||
|
||||
Heb nog een Rallye golf ic liggen,mag weg voor 300
|
|
|||
|
|||
Heb nog wel een intrecooler van een renault laguna liggen.
Heb ik ook voor mijn eigen golf 2 gebruikt.Een hele kleine aanpassing voor bevestiging stelt echt niets voor. Bij intresse laat maar weten. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een Golf G60 intercooler liggen in zeer nette staat. Voor 250euro.
Deze past heel mooi, plug and play in een gewone Golf. En maximaal koeloppervlak.
|
|||
|
|||
up, heb wensen toegevoegd aan beginpost!
|
|
||||
|
||||
"Daarnaast moet de intercooler zo dun mogelijk zijn."
Dat is nou net niet wat je wilt dacht ik? Een IC heb je juist om max te koelen! Denk dat je beter kunt sparen om een te kopen waar je wat aan hebt.
|
|||
|
|||
Ik hoef niet te sparen om te kopen wat ik wil hebben. Ik kan wel een duurdere kopen maar dat heb ik er niet voor over.
En ik kan wel een dikke kopen maar die past niet in men front dus ik wil wel een dunne!! Last edited by Durk : 25-02-2012 at 23:37. |
|
|||
|
|||
De intercooler maag ook smaller zijn. Maar dan moeten de aansluitingen van de buis in het verlengde van de cooler zijn. Dus niet met een bochtje.
Dan kan ik de cooler gewoon voor de radiateur plaatsen en met buizen voor de radiateur lang gaan. Gr Durk |