|
||||
|
||||
Polo 6N(2) GTI >> OZ turbo's
Mijzelf in het kort,
Ruben, 22 jaar, student (hbo bedrijfseconomie&commerciële economie), interesse: Volkswagen Verleden? Van brommers, scooters, (modelbouw) motoren en karts.. karten.. inlaat op carter met honda mt-5 membraam, en spoelpoorten aangepast voor 80cc puch 80cc inlaat op carter, binnenrotor ontsteking.. en veel meer aprillia sr, 70cc polini evo (rsb bewerkt), malossi overbrenging, yasuni c21, hpi binnenrotor en meer.. goed voor ruim voldoende pk. eerste auto, opel calibra op brock b1's (2.0 16v met uitlaatsysteem, chip, nokkenas..) best dik kontje voor een ******.. daarna een renault megane coupe gekocht, wat mij bezielde om deze auto te kopen begrijp ik vandaag de dag nog niet.. na het weg rijden bij de garage dacht de auto er hetzelfde over, dus gooie de motorkap vol de ruit in! ook nog een tijd fanatiek met modelbouw bezig geweest met een eigen club, website.. maar omdat ik prioriteiten moest stellen hiermee gestopt.. 4.6cc motortje opgeleukt met o.a. supercharger. vrij uniek. __________________________________________________ ________ genoeg gelult! polo gekocht, natuurlijk met de gedachte deze origineel te laten en enkel lekker zuinig mee rond te tuffen. (rond half 2010) prachtig niet? hmm oké de kat maakte mij wijs dat er een schroefset onder moest.. ach en lampjes smoken,embleemloze gril, ramen blinderen + brockjes b5 kon er ook wel bij.. oké nu is die af.. of toch niet velgranden gepolijst & bra 6n2 achterlichten.. best leuk zo.. randen zelf gepolijst met schuurpapiertjes en poetsmiddel.. oversized 16" audi a3 doppen voor de winter.. hit van 2012 stickertjes één armige wisser.. porsche boxster wielen.. mat zwart en nieuwe logo's adapters... porsche's eronder! icm 165-40-16 & 165-45-16 banden en 20mm adapters gele lampen & us lights.. raamfolie er weer af.. eerst volgende update's; Clean achterklep (ligt al klaar, nog spuiten) Clean voorbumper+6n2 gti lip(ligt al klaar, nog spuiten 6n2 spiegels 6n2 daklijsten slotloze handgrepen 6n2 heldere gti look lampen 6n2 engels achterlicht wielkasten rollen, auto laatste cm's omlaag!(voorjaar) Inside: Leder - creme of zwart leder Golf 3 / porsche of audi tt stoelen oid 6n2 stuur & dashboard Hemel en diverse delen in alcantra over nog langere tijd.. motorswap: vr6, 1.8T 20V of misschien wel een 1.4tsi met uitlaatje&chip oid Last edited by Rubenn : 25-09-2015 at 12:37. Reason: better& out of date |
|
|||
|
|||
Wat een verbetering zeg,met een knap setje velgen!!!
Je maakt echt iets leuks van een Polo-tje!!! Erg netjes!!
|
||||
|
||||
Quote:
thanks |
|
|||
|
|||
Vind em ook errug gaaf!!
Heb zelf een rode Polo... Grtzz Manon |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
word een leuk karretje zo
|
||||
|
||||
Quote:
tuurlijk alleen maar leuk! |
|
||||
|
||||
Leuke kar zo! Heerlijk altijd, dat idee om een auto ongemoeid te laten
|
||||
|
||||
beetje met verlichting aan het spelen geweest.. |
|
||||
|
||||
Netjes gewerkt kerel, hoe is het met de tellers?
|
||||
|
||||
@achtklepper, kachelpaneel is intussen ook vrijwel klaar.
Niet alleen interieurverlichting veranderd, ook extrieur. 6n2 gti look koplampen + 6000K xenon. knipper modules aan voor elke sticker een update, of was het nu voor elke update een sticker? |
|
||||
|
||||
6n2 spiegels slotloze grepen 6n2 daklijsten 6n2 stuur Maar wat zou ik nu laten mee spuiten? Spiegels, daklijsten, grepen? Teveel mee spuiten zal naar mijn niet mooi zijn.. |
|
|||
|
|||
supermooie auto hoor!! Ik heb dezelfde auto en kan hier alleen maar kwijlend naar kijken! welk type is dit en welke motor ligt erin?
groeten Bart. |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt 1.4 8v multipoint injectie. Motorisch zal hij na het afwerken leuker worden |
|
|||
|
|||
Vette velgen!! Echt bruut in zwart!
Maybe centercaps zwart? (sorry, miereneukerij ;-)) |
|
||||
|
||||
Quote:
thanks, setje doppen in zwart komen er nog bij.. heb eerst andere dingen die aangepakt worden ________________________ proefje met wrap folie, dat gaat best prima.. ook nog kachelpaneel en radio randje gedaan. Last edited by Rubenn : 04-04-2012 at 16:33. |
|
|||
|
|||
ziet er dik uit man!
|
|
||||
|
||||
even hulpveren gedag zeggen
achter nog even randen aanpassen en ook nog zo'n 2/3cm laten zakken precies goed zo, aan de voorkant. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
opruiming hier!
[img] ook m'n vriendin heeft een polo, hier komen deze wielen onder; koplampen voor '13 Retrofit lampjes gemaakt. Last edited by Rubenn : 23-04-2013 at 10:40. |