|
||||
|
||||
Naafkapjes draaien
Nu het opknappen van mijn BCW Steffan's voor het grootste deel voltooid is, wil ik niet die vieze, plastic naafkapjes gebruiken. Ik wil eigenlijk naafkapjes laten draaien/maken van aluminium. Het probleem is alleen dat ik niet weet waar.
Weet iemand waar ik die naafkapjes kan laten maken??? Liefst in de regio Limburg, maar mag eventueel ook daarbuiten.
|
||||
|
||||
Bij iedere metaalbewerkerij waar ze draaibanken hebben kan dat wel, iemand die een beetje fatsoenlijk kan draaien kan ze voor je maken.
Het is dat ik geen draaibank meer tot m'n beschikking heb, anders had ik ze ook wel willen maken voor je. |
|
||||
|
||||
no problem
Quote:
maak een tekening en je krijgt ze precies zoals je ze hebben wil
|
||||
|
||||
Quote:
haha..ik dacht al zal ik je naam even posten....of doet ie het zelf..... @ Golf Mania: stuur Bertil maar een schetsje.....dan komt het goed.......
|
||||
|
||||
hahah ok dan
ik had alleen niet gedacht zo snel een reactie te krijgen dus ik ben nog ff uit aan het zoeken wat ik precies wil @ bertil: ik stuur je wel een pb