|
||||
|
||||
Golf MK2 G60 Project
GIsteren de G60 op gaan halen die ik vorige week al bekeken had bij de vorige eigenaar.
Gaat om een originele G60 die in '98 in Nederland gekomen. Opties: Zwart metallic Blauw leer Schuifdak origineel Elektrische spiegels Stoelverwarming Het is wel een auto waar nog werk aan zit maar het ging er mij om dat het een originele G60 was en geen omgebouwde 1.3 en er nog redelijk origineel moest zijn. Zo stond hij erbij op de dag dat ik hem bekeken heb: Dingen die moeten gebeuren: -SCHOONMAKEN DONE -Originele verlichting rondom DONE -Originele GTI gril DONE -Poetsen DONE -Winterbanden goed monteren (alle draairichtingen verkeerd) DONE -G-Lader na laten kijken (eventueel met chip en poelie) -Grote beurt -Compleet overspuiten (dat is voor het najaar) -Schroefset -Meerdelig wiel 15''/16'' -G60 logo's Zoekende -Wisserblad achter platleggen -Originele wissers voor i.p.v de enkele -Andere achterklep i.v.m rotte plekken -Originele uitlaat eronder Na een grondige wasbeurt de hele dag mooi staan drogen in de werkplaats: https://lh4.googleusercontent.com/-...40/IMG_0571.JPG Voor eerst staat hij er zo bij, zal morgen even betere foto's maken. Deze wielen komen er eerst onder, zaten onder mn vorige Golf die nu te koop staat. Schmidt Modernline 15'' en 8J Ben nu aan het rondkijken voor een schroefset, wil er graag een goed setje onder hebben dus als er iemand is met tips Last edited by vw_golf : 30-11-2012 at 12:27. |
|
||||
|
||||
Eeymoat drop die witte hier forum die slijt je hier vast wel
|
||||
|
||||
Hey, de witte staat hier ook wel te koop. Heb er ook geen drukte meer mee nu, staat mooi op het werk dus staat ie me thuis ook niet in de weg.
Kom misschien vanmiddag nog wel even langs |
|
|||
|
|||
ziet er al stuk beter uit zo met die grill
|
|
||||
|
||||
Nice, leuk een originele G60 netjes te maken, en te houden.
Een tip uit eigen ervaring, hou het blok gewoon origineel of doe het goed (ik lees, g-lader nakijken,eventueel chip en pully). Dat de G-lader een slechte naam heeft gekregen komt nede omdat er teveel mee gekloot wordt waardoor de boel niet meer optimaal loopt en/of op elkaar afgestemd is. Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! vind zo origineel ook het mooiste. Alleen iets lager en een dik wiel. Blok blijft origineel. Alleen revisie voor de lader en dan een chip en poelie. Misschien de lader nog wat laten bewerken. |
|
||||
|
||||
Dan hoop ik dat je er geen plug and play chip in zet...
|
||||
|
||||
Gaat helemaal goedkomen, eerst goed rondkijken waar ik het beste naar toe kan gaan. Wil niet met een paar 1000 km weer.
|
|
|||
|
|||
goed werk om geen rare poetpas te monteren op een orginele G60
velgen en schroefset hoord gewoon op een mk2 gr antoine |
|
|||
|
|||
dat met die chip zal vast wel goed komen
|
|
||||
|
||||
AP Fahrwerke is een top schroefset, ik had die onder de 8v Gti zitten, kon je echt heerlijk mee hoeken.
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zou ik Ruud even op zoeken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe stug is deze? net als Supersport of? Heb er al goeie verhalen over gehoord. Maar heb ook al eens Weitec gehad en die beviel me ook goed. Maar eens rustig bekijken. Quote:
Heb ik ook al contact mee gehad Maar eens meer rondkijken is nooit verkeerd. En niet omdat ik het goedkoopste adres wil hoor |
|
||||
|
||||
Gave wagen! G60 logo's zijn nog wel aan te komen. Ik zoek wel ff voor je rond
Moet je ze beide hebben? In de grille en op de kont..
|
||||
|
||||
Quote:
Ja voor en achter, wel in het rood. Kom binnenkort wel ff langs laten zien. |
|
||||
|
||||
Matthijs ap is van kw net zoals weitec dus is wel goed
|
||||
|
||||
Quote:
neem 'm binnenkort inderdaad maar een keer mee, kan ik je gelijk een prijs doorgeven voor een schroefsetje.
|
||||
|
||||
eey maat
hoorde dat de g60 verlaagd was en dacht ff forum checken voor paar foto's maar helaas nog niets te zien
|
||||
|
||||
Ben net aan het uploaden, ff geduld nog...
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen!
De Schmidt's zullen m goed staan. |