![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik zit met een vraagje kan ik een 14 polige abs unit aansluiten op een kabelboom van een 10 polige? er schijnen 2 soorten van te zijn lijkt het of moet ik echt opzoek naar een 10 polige abs unit de 14 polige heb ik namelijk liggen.
nog wat fotos. ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us in elsa tref ik dit aan. Herkenningskenmerken: • ◆ 10" rembekrachtiger -1- • ◆ 10 pennen op kleppenblok -2-. Bij ingebouwd kleppenblok is de contactbezetting van de pennen pas zichtbaar nadat de stekerverbinding is losgemaakt. ABS/EDS - ITT Mark 04 / wagens met links stuur ![]() Herkenningskenmerken: • ◆ 10" rembekrachtiger -1- • ◆ 14 pennen op kleppenblok -2-. Bij ingebouwd kleppenblok is de contactbezetting van de pennen pas zichtbaar nadat de stekerverbinding is losgemaakt. • ◆ Bij ABS/EDS met 14 pennen is het kleppenblok -3- langer en is een voorschakelweerstand voor EDS -N159 aanwezig. ![]() mijn vraag is kan ik ongestraft de 10 polige stekker op een 14 polige aansluiten? Last edited by willemvansoeren : 24-01-2012 at 19:42. |
|
|||
|
|||
![]() kan dicht heb een 10 polige op de sloop gehaald.
|