|
||||
|
||||
Golf Cabrio 1985
Wegens het starten van een nieuw VW project wil ik graag mijn golf cabrio mk1 aanbieden. Ik zoek er een een andere eigenaar voor die goed op hem/haar zal passen. Het is een mat zwarte met een 1.3 carb. blokje !!! Ja ja zeer speciaal dus. En nog zuinig ook ! Blijvend wegenbelastingvrij !
APK tot eind 2012 Vraagprijs € 1.100,- Een redelijk bod of een ruil uit de VAG groep is bespreekbaar !
Een dag niet gereden is een dag weer gesleuteld ! Last edited by CabrioRamon : 28-05-2012 at 21:52. |
|
||||
|
||||
Helemaal niemand uit leuks te ruilen ? Mag vanalles zijn hoor. VW, Audi, Porsche etc..
|
||||
|
||||
Ik heb wel een Porsche, maar dan zitten we met een prijsverschil.....
Ik wil juist opruimen.(en ga niet bijbetalen) Succes met de verkoop
|
||||
|
||||
Porsche
Hoe rot zijn de deuren ? Heb eventueel wel interesse !
Wat moet er nog meer aan gebeuren voor apk? Gr. Ramon
|
||||
|
||||
224.000 KM
Carosserie is goed ! Paar kleine plekjes maar geen doorgerotte zooi. Voorfrontje zal vervangen kunnen worden maar das alles. Kap is als nieuw en heeft wintervoering met zwarte hemel. Leuke auto maar ben toe aan een andere VAG ! Mijn vrouwtje wil wat anders en geen cabrio meer. Gr. Ramon PS: Komen kijken of een stukje rijden kan en mag hoor :-) Dus mocht iemand nog willen ruilen tegen een golf 2 GTI, golf 3 GTI of leuke Jetta (1985 - 1987) Laat maar weten. Andere VAG modellen ook hoor !!! gewoon aanbieden !
|
||||
|
||||
Up
|
|||
|
|||
hallo
is de golf er nog? |
|