|
||||
|
||||
Golf 3 : The Next Episode
|
||||
|
||||
Quote:
Juist! En dit is gewoon een voorbeeld van hoe het niet moet!
|
||||
|
||||
Ieder zijn smaak he.
Ik heb ook nooit gezegd dat je het goed moest vinden.
|
||||
|
||||
the next episode... ach ja.. sequels zijn altijd minder dan het orgineel...
|
||||
|
||||
De wagen is wel mooi, maar de deuren vind ik echt minder,
maarja smaken verschillen
Last edited by LinnieTDI : 06-04-2005 at 17:23. |
|
||||
|
||||
:o
|
||||
|
||||
zit wel veel werk in zo te zien. maar is ook echt niet mijn smaak. wat voor blok ligt er in? all show no go?
|
|||
|
|||
Ik vind hem wel mooi. Alleen moest het een 3 deurs zijn en... ja, die stickers, dat kan echt niet. Maar voor de rest een hele mooie bak!
|
||||
|
||||
zit zeker veel werk in, knap gedaan
en wat irriteer ik me WEER aan bepaalde opmerkingen!! zijn vaak dezelfde mensen die zo reageren, met zelf ook niet de grootste showauto's stel je voor dat jullie voor het eerst ergens op een forum komen en je word zo aangesproken, is toch net zo fair om dan toch nix te zeggen als het je niet aan staat |
|
||||
|
||||
Iwin heeft gelijk. stoelen verraden "no go" trouwens, vandaar mijn interesse.
|
||||
|
||||
over het werk wat erin zit heb ik het niet over.. maar het is niet bepaald het type forum waar ik deze auto in terugzie... welkom woordje is al geweest..t is ook niet zijn eerste post..
een fora is een medium waar veel gezegd kan worden..ik kijk terug op mijn verkoop van de nothelles waar ook de heer Iwin een opmerking heeft geplaatst..ach ja.. bij deze dus..het is niet mijn smaak
|
||||
|
||||
het is niet m'n smaak komt wel heel wat vriendelijker over
dat in de zeik zetten via het net vind ik zo laf Last edited by lwin : 06-04-2005 at 18:14. |
|
||||
|
||||
Sorry maar ik ben het ook met iwin eens.....
Vond de reactie wel heel bot... T'is ook niet mijn ding maar er zit veel werk en geld in en ik vind dit beter dan plastic vleugel werk met gaas... Heb in het verleden zelf ook botte reacties gegeven en ben ook gaan inzien dat je iemand er flink mee de grond in trapt en er zelf niks mee opschiet...... Ieder zijn smaak en al met al ziet het er best leuk uit! GAAF STUURTJE TROUWENS!!! GR Sabine
|
||||
|
||||
Kun je de voordeuren dichtgooien terwijl de achterdeuren openstaan?
|
||||
|
||||
Nice
Maar de sticker niet [JerrySpringer modus] Bij het posten van een foto van je auto kun je reacties verwachten. Of deze reactie positief is of negatief hangt helemaal niet van de auto af, maar van de smaak van degene die de post plaatst. Verwacht dus niet alleen maar positieve reacties! Wees blij dat de mensen eerlijk zijn Okee, afzeiken is een ander verhaal, maar sommuigen "verwoorden het gewoon anders dan anderen" "Take good care of each other..... bla bla" [/ JerrySpringer modus] Last edited by Sponze® : 06-04-2005 at 17:59. |
|
||||
|
||||
Ja ,wat moet ik er van zeggen??????????
Die deuren zullen dit jaar aan de see meer normaal zijn dan apart ,niet mijn smaak. |
|
||||
|
||||
ziet er strak uit, netjes gedaan zo te zien... stickers en spoiler eraf... setje dikke wielen eronder... en tis al een heel andere auto... Een die mij dan meer aan zou spreken. Maar ben nog altijd heel erg blij dat smaken verschillen.
Mijn auto heeft ook altijd 2 uitersten van reacties valt me op... Aan de ene kant vind men hem cool... Aan de andere kant een hok/boerenbak... Maar ik ben er nog altijd even trots op...(naja, hangt iig niet op een forum of meeting mening van een ander)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
waarom zou het niet kunnen? |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij kan t ook gewoon de deuren komen door de scharnieren niet op een andere plek dan origineel... Dus zou gewoon moeten kunnen Lijkt wel op de foto dat t gaat botsen trouwens, maar dat zal wel niet zo zijn... moin moin |
|
|||
|
|||
Knap werk man, ziet er strak uit!
Zie ik het nou verkeerd of zie ik echt een 'D' van Duitsland in de kentekenplaat?