|
||||
|
||||
Afbijt bijt niet
Gisterenavond 3 lagen afbijt op de velgen om ze kaal te maken...maar er gebeurt niks!!
'Tis wel budget afbijt (Karwei huismerk), maakt dit wat uit? Het betreft standaard VW velgen die volgens mij nog in de originele lak zitten, dus zilver. |
|
||||
|
||||
10 min. wachten dan gaat het wel eraf..
|
||||
|
||||
Ik wacht al meer dan 10 uur! Gebeurt niks.
|
|
||||
|
||||
na 10 uur is het idd uitgewerkt..zal je wel ff een link geven
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Ik ga eens opzoek naar "Pick Off", of in ieder geval een betere afbijt. |
|
||||
|
||||
asje
|
||||
|
||||
Quote:
Hema afbijt, 10% water erbij, dat werkt uitstekend! |
|
|||
|
|||
of het oppervlak ff opschuren, op een helemaal hard strak en glad oppervlak heeft het soms moeite met inbijten... ff ruw maken kan veel schelen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat goeie, van de Hema? Wel dus. Want "Pick off" is alleen verkrijgbaar in Belgie. Ik wil gewoon spul wat het verf eraf brandt! En snel! |
|
||||
|
||||
Dit probleem had ik ook met mijn pirelli velgen!! Die "Super" afbijt van de karwei doet helemaal nix!
Koop liever iets van een goed merk... Koopmans verffabriek afbijt werkt prima!! De verf raast er af!! |
|
||||
|
||||
Quote:
idd die van de gamma werkt prima! zelfs op je handen |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, na het mislukte afbijt van die Karwei troep koop ik alleen merk spul denk ik. Iemand ervaring met Albastine? |
|
||||
|
||||
Dus Gamma superafbijt is de afbijt DER afbijten?? Vanavond effe scoren dan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jep, en écht mengen met water...je kunt er ook zelfs wat folie over leggen om beter te laten intrekken |
|
||||
|
||||
Wrm mengen met water, ik gebruik het zo.....Heeft het voordelen als je het mengt met water?
|
|
||||
|
||||
ok tnx! gaan we proberen
|