|
|||
|
|||
Golf1979
Hallo, Ben Harry, sinds een paar dagen actief op het volksforum! Heb zelf een 1er uit '79. Hele nette originele Golf. Toch wil ik m een oldskool uiterlijk geven (BBS, schroefset, veeeel chroom) en een leren interieurtje gaan plaatsen. Misschien dat ik ooit nog een keer een motorombouw uitvoer, dubbele webers natuurlijk dan he! Hier wat foto's, niet de beste kwaliteit met de telefoon gemaakt helaas... |
|
||||
|
||||
Welkom. En wat een mooie golf ik zou persoonlijk die bumpers vervangen voor originele zwarte. En de plannen klinken goed.
|
||||
|
||||
Mooie auto!! Welkom,ik ben benieuwd hoe hij word.
Groeten Bart |
|
||||
|
||||
geen chroom.. die rode bumperlijstjes zijn juist cool. rood lijstje om de grill en klaar.
en ohja.. Welkom
|
||||
|
||||
mooimooi, stoere kleur dat rood
|
||||
|
||||
Leuke auto!
Veel plezier ermee.
|
||||
|
||||
welkom harry, mooie mk1 heb je daar.
|
||||
|
||||
Welkom! mooie golf
Quote:
kan er niet meer van zeggen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Precies, bumpertjes normaal maken en rest zo laten.
Misschien andere velgjes, verlagen. Succes met je keuzes!
|
|||
|
|||
Netjes hoor, welkom!
|
||||
|
||||
welkom, hele nette mk1, ook toffe kleurtje
|
|
|||
|
|||
Welkom,
Ik zag dat je uit Eck & Wiel kwam, dat is altijd een pluspunt. Mooie golf btw, rood is sowieso een van de mooiste kleuren op een mk1 en mk2.
Cars: VW Golf V 2.0 TDI '07 VW Golf II 1.8 GTI 8V '89 Past: VW Golf IV GTI 20VT '99 VW Polo 86c Steilheck 1.0 CL '87 VW Polo 9N 1.9 SDI '04 VW Golf I GL 1.1 '78 Toyota Corolla XLI 1.3 16V '95 Ford Fiesta Flash 1.3 '94 |