|
|||
|
|||
6enGTI
Hallo, ik ben Yvonne ben 32 jaar en sinds vrijdag 30 december in het bezit van een Polo 6n 1.6 16v gti.
Dit is wel een officiële, niet aan Nederland geleverde GTI. Ik zal hieronder wat foto's plaatsen zoals ik hem heb gekocht maar het één en ander moet nog wel veranderd worden. Zoals achterlichtjes, velgen (deze zijn te koop of te ruil met een breedsetje), koplampen, schroefsetje, RVS uitlaatje. Hij heeft al een spaghetti spruitstuk en een K&N inlegfilter. De bekleding moet nog even goed schoongemaakt worden. |
|
||||
|
||||
Goedemiddag mevrouw
Welkom op het forum en mooie Polo Groeten uit O'wijk Last edited by Sponze® : 02-01-2012 at 13:34. |
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Welkom! Leuke blokjes die 1.6 16V GTI!
Wat is er met de bestuurdersstoel gebeurd??
|
||||
|
||||
Welkom! Nette Polo 6n GTI
|
|
|||
|
|||
Welkom! Leuke blokjes die 1.6 16V GTI!
Wat is er met de bestuurdersstoel gebeurd?? Nou... ik maakte en proefrit en was erg enthousiast!! Hahaha grapjuhh.... diegene voor mij was waarschijnlijk ook erg enthousiast!! |
|
||||
|
||||
welkom op het forum yvonne,
stoere polo heb je.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn nog eens uitspraken,haha..... Welkom hier, en de verdere plannen klinken goed |
|
||||
|
||||
Welkom!
plannen klinken veelbelovend
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
welkom
|
|
||||
|
||||
welkom, zuinig op zijn! Zijn niet veel van deze types in NL!
|
|
||||
|
||||
Welkom op VF en de plannen klinken prima !!
|
|||
|
|||
Welkom
Ik zou persoonlijk de gril zwart maken dat matched weer beter met die onder het kentekenplaat zit. Misschien iets met een rood randje , (look van een nieuwe model) om het GTI model een beetje naar voren te tonen Wens je veel plezier en veilige kilometers ermee
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was inderdaad ook mijn idee. De gril zwart met rood randje. En wilde graag nog andere velgen. Kost natuurlijk allemaal beetje tijd dus ik laat jullie de veranderingen wel zien!
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit hoor!
Welkom!
|
||||
|
||||
Hou de bak maar goed in de gaten...