|
||||
|
||||
NL Golf 1 Gti
|
|
||||
|
||||
Nee ik ken hem niet, maar is idd een leuke MKI
|
|||
|
|||
Had hem ook wel gezien..
Advertentie vind ik een beetje slordig aangezien hij het ook over een diesel heeft?? Ziet er verder op de foto's wel aardig uit.. |
|
||||
|
||||
Quote:
enige diesel wat ik in de advertentie lees gaat over het binnenwerk van de bak,laat ik het zo zeggen ik heb slordiger advertenties[en einsers] gezien.
|
||||
|
||||
net ding zo te zien...
|
|
||||
|
||||
Zeer net ding zo te zien! Zou voor dat geld wel wat fatsoenlijke foto's verwachten.
|
||||
|
||||
ziet er idd wel netjes uit (op de foto), denk dat de prijs ook redelijk is, heb ze voor meer zien staan.
|
|||
|
|||
Idd een beetje jammer van de foto's maar lijkt mij ook een nette wagen.
|
||||
|
||||
Staat bij de rdw niet als gti te boek, of is dat door de herkeuring
|
|
||||
|
||||
Quote:
Iemand een idee of het nou wel een echte gti is of niet?
|
||||
|
||||
Volgens het RDW:
Cilinderinhoud 1781 cm³ Vermogen 102 kW Dus wel een 16V op kenteken iig
|
|||
|
|||
Zeker een mooie golf1! Maar ben ik nou de enige die het een hoop geld vind?
|
|
||||
|
||||
natuurlijk is het veel geld maar vind er maar eens een, je kan ook een opknapper kopen maar als je zelf niets kan kost het denk ik meer.
maar goed, ik kan niet van een foto zien of dit een goede is.
|
||||
|
||||
leuk om te weten...... ik hou al een jaar of 4/5 bij welke hollandse golf 1 gti,s er op marktplaats of bij auto bedrijfen staan bij(gewoon omdat ik het leuk vind), dus ook deze (js-17-tj) heb ik er bij gezet en ik kijk ook ff of die al een keer is verkocht, nu kwam ik deze tegen js-71-tj ook grijs 86.000 km vraagprijs/(verkocht) 9.950 euro.
|
|||
|
|||
shit ik heb zin in de zomer wat een mooi stuk,,,,je wilt niet weten ,,wat de mijne oook grijs in 2 ,mndjes extra kostte,,dus ik vind de prijs gewoon en niet super duur en de fotoos ???,,duhh
gaat toch om deze super mooie auto en als je zo n ding wil... dan rij je dr heen met je pak geld bekijkt em en laad em op in mijn opinie,,,
|
||||
|
||||
Quote:
Oh ok, als jij het zegt. Zin in de zomer hebben we allemaal wel |
|
||||
|
||||
Ik heb de auto gezien en in gereden, maar er moeten nog heel wat puntjes op de I gezet worden voor die prijs.
NB: Volgens mij is het geen echte Gti (staat ook niet als zodanog bij de RDW op kenteken) en de wielkasten achter zijn verbreed en voor een klein beetje. Moet je van houden. Minpunten: -Originele Stickers zijn erop geplakt, zag er vaag uit -Boekjes en doc. dat het een echte Gti is, had hij even niet -Achterklep zit er scheef op -Geen achterklep bekleding -Hoedenplank houders kapot -Versnellings bak heeft zn langste tijd gehad, in zn 5 moet je werkelijk schoppen. -Lekt -Stoelen waren volgens de eigenaar nieuw, maar je voelde de veren er doorheen komen. -Dorpels voor verrot -Bodem met steenslag beschermer gespoten, maar uiterst slecht gedaan. De auto is max 4000 waard. Last edited by matthew7 : 12-01-2012 at 22:12. |
|
|||
|
|||
Aiai zo zie je maar, foto`s en verhalen zeggen niet veel.
Zo te horen zal de auto nog wel even te koop staan |
|
||||
|
||||
ja, dan is ie aardig aan de prijs.
|
||||
|
||||
Maar wie ben ik he!
Ik heb de Golf vooral laten staan omdat: -Ik denk dat het een gebouwde Gti is en GEEN originele. -Ik ben zelf een zeikerd met auto's en voor dat geld had er een hele mooi moeten staan. |