|
|||
|
|||
Uitdeuken en uitlijnen dag 2012 - Noord
Ook in 2012 een uitdeuken , en uitlijnen dag ???
Datum zal zo rond eind april/ begin mei zijn Zijn er nog mensen die daar belangstelling in hebben ? Dan hoor ik dat graag zo dat we weer wat kunnen regelen Natuurlijk zal deze dag plaats vinden bij Lammert vd Meulen in Dokkum (ik mag wel zeggen ) De BESTE uitlijner van Nerderland Last edited by Alberto : 31-12-2011 at 21:49. |
|
||||
|
||||
Lekker rap! Twee maal graag
|
||||
|
||||
Misschien een deukje of wat, maar dat moet ik nog even bekijken hoe het komt.
Sowieso ben ik er voor de koffie en gezelligheid!
|
||||
|
||||
Goed plan Alberto
Altijd weer gezellig daar bij Lammert . Voor mij misschien een paar deukjes uit de daily , is die ook weer strak.
|
||||
|
||||
Heb er interesse in!
|
|||
|
|||
Zet mij maar op de lijst voor t uitlijnen, iig de 32b,moet tegen die tijd ff kijken hoever ik met de t3 ben
|
|
|||
|
|||
doe voor mij ook maar even uitlijnen alberto.
|
|
||||
|
||||
Ik heb in overleg met Alberto bedacht dat er wel een Volksforum mini shopje aanwezig kan zijn. Maar alleen met vooraf bestelde artikelen. Dan stuur ik ze naar Gerk (die dat nog niet weet en zijn ze daar af te halen. Scheelt verzendkosten.
|
|||
|
|||
Heb nog wel wat restyle deukjes op voorraad...
Zeker interesse hier! |
|
|||
|
|||
mijn auto moet ook nog uitgelijnd worden dus evt. wel interesse. is wel aardig in de buurt!
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Mooi Dan ga ik weer een datum plannen met Lammert
Zal nu eindelijk ook eens kijken of ik er behalve een mini stand van volksforun Meer bij kan krijgen . Koffie is er zat die dag |
|
||||
|
||||
altijd weer een goed initiatief, erg gezellig en nuttig. Heb de jetta in november nog uit laten lijnen bij Lammert en onlangs de mercedes van m'n vader ook nog, dus voor mij niet noodzakelijk om een uitlijn plekje te bemachtigen.
Misschien dit jaar maar eens voor het uitdeuken gaan!
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 04-01-2012 at 13:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je toch heengaat... vraag aub even of hij mijn mail enige tijd geleden ontvangen heeft mbt foto's op assen. |
|
||||
|
||||
Wij komen natuurlijk ook weer ff gezellig langs!
Altijd leuk ff bijkletsen |
|
|||
|
|||
Ik heb ook interesse!
|
|
|||
|
|||
Quote:
vast wel , kreeg ook nooit reactie via internet op foto's wel als ik weer eens ging buurten maar zal hem wel ff vragen |
|
||||
|
||||
Ben er natuurlijk bij ! Zal even kijken of er nog een uitlijner bij zit voor dit jaar .
|
||||
|
||||
Jup.. hoop de auto dan klaar te hebben
|
||||
|
||||
heb helaas nog wel aantal deukjes. Ben aanwezig.
|