|
|||
|
|||
reax
Hallo ,
Ik wou me ook even voorstellen lijkt me wel zo netjes. Ik ben Wim 25 jaar woon in Den Haag. Ik ben altijd monteur geweest (Honda) en 7 jaar Hijskraan monteur geweest bij Blansjaar. Ben sinds kort werkzaam op kantoor bij een transportbedrijf en werk daar als Transportmanager. Heel wat anders maar kreeg aardig wat last van men knie etc, Ben nu zelf bezig met een blok te bouwen 1.8 20vt. En ga hem in een golf 2 bouwen, met als doel rond de 400pk. Men daily is een Mercedes SLK. Deze ga ik verkopen heb ik 7 jaar plezier van gehad en krijg een auto van de zaak. Krijg alleen het plaatje niet geupload. http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=309803
|
|||
|
|||
De benz moet je van houden......
Dikke shit 400ps in een mk2 ben benieuwd, heb je de auto wel al? Enne is de vriendin een steun in het project of roept ze net als de mijne :"Ga je weer aan de gang?!?" |
|
|||
|
|||
Quote:
De auto nog niet heb geen plek om hem neer te zetten. De planning was zoiezo eerst blok dan auto. De vriendin hahahaha ja die had wel van pff gaat hij weer. Maar ik zei dat ik men motorrijbewijs ging halen of een circuit auto ging bouwen. Zei ze nou dan liever een circuit auto want jij rijd je te pletter met de motor.
|
|||
|
|||
Ik ken die opmerkingen maar al te goed helaas..........
|
|
||||
|
||||
Hey welkom!
maare ga je nou stoppen met je hobby?? ga je spijt van krijgen |