|
||||
|
||||
Zilverkleurige auto's het veiligst..
Zilverkleurige auto's het veiligst
LONDEN Zilverkleurige auto's zijn het minst betrokken bij auto-ongelukken waarbij de bestuurder letsel oploopt, wijst een Nieuw-Zeelands onderzoek uit. De kans dat een zilverkleurige auto bij een ernstig ongeval betrokken raakt is half zo groot als bij auto's met een andere kleur.De onderzoekers hebben een studie gemaakt van duizend ongelukken in 1998 en 1999 in Nieuw-Zeeland. Ze stelden vast dat naast de staat van de auto,de leeftijd en het geslacht van de bestuurder de kleur wel degelijk een rol van betekenis speelt.Een verklaring blijft echter achterwege.Bruine,zwarte en groene auto's zijn het onveiligst. Nederlandse verzekeraars sluiten daarom niet uit dat eigenaren met een zilvergrijze auto in de toekomst minder premie gaan betalen dan de berijders van anders gekleurde auto's. Is dit terecht of vindt je het allemaal maar flauwekul? |
|
||||
|
||||
KUL
|
|
||||
|
||||
Achterhaald... hier hebben we pas ook een leuke discussie over gehad op SPEED
|
||||
|
||||
hahahaha.... Als je veilig wilt zitten moet je geen Golf I rijden....
Ik vind het kul... Hoef je ook minder te betalen als je altijd uit gewoonte je lampen aan hebt dan?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Precies.. een dergelijk voorstel komt er toch nooit door, al was het maar omdat ik zelf een zwarte auto heb
|
||||
|
||||
bruin en groen onveilig? omdat dat ouwe jaren 80 bakken zijn,....
lame raden REFLEX SILVER is veilig
|
|||
|
|||
Dit stond afgelopen weekend ook in de krant. Wat een onzin. Ik ga me er geeneens in verdiepen.
|
||||
|
||||
ik vind het ook onzin.
|
||||
|
||||
Nou, heb satijn-zilver metalic aan de buitenkant er op zitten maar zoals zo vaak: kijk eens naar de bestuurder, zeker in mijn geval......
:stampen: zal de reacties maar ff een stappie voor zijn :mrgreen: :mrgreen:
|
|||
|
|||
ja heb je goed ja :stampen: :stampen:
|
|
||||
|
||||
diamantzilver en bordeau rood, als ik die nu samensmelt krijg ik een gemiddelde veilige auto toch.....?
|
|
|||
|
|||
ik vin blauw de veiligste kleur
grtzz daniel |