|
||||
|
||||
invoer .. oltimer
hallo allemaal ..
kortgeleden oltimertje gekocht in nederland .. auto stond nog op duits kenteken ..afspraak gemaakt rdw en vandaag na keuring geweest rdw .. zaakje afgehandeld krijg 3, a4 tjes mee en faktuur .. mis ik nu een stap ? of is het wachten op mijn kenteken .. tis eerstu invoer ben er niet zo goed in thuis .. hahahaha maar gevoel zij dat ik wat miste hahahaha ... vrgr gooigolf .. |
|
|||
|
|||
Ik geloof dat de kentekenplaten altijd naderhand opgestuurd worden , althans; dat heb ik al een paar keer gelezen!
|
||||
|
||||
mijn golfje kwam ook uit zweden ingevoerd na een weekje krijg je kenteken/papieren van RDW thuisgestuurd en dan ergens je platen laten maken en scheuren!
|
||||
|
||||
hallo ...
volges mij word mijn kenteken bewijs opgestuurd .. moet ik daar plaaten bij halen .. maar kreeg stapel a4 mee leek net of moest nog erges heen hahaha .. vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
ALS je auto goed is gekeurd (waar ik van uit ga dat ze dat wel ff tegen je zeggen) krijg je je kenteken thuis gestuurd.
met die papieren kun je bij de meeste automaterialenboer wel platen laten drukken.
|
||||
|
||||
Ben je ook bij het loket van de belastingdienst geweest?
Anders nog even teruggaan , zij moeten ook een verklaring van je hebben nml. En factuur meegekregen? Je hebt wel betaald toch/ Ik moest nml destijds direkt betalen. Gr Jan.
|
||||
|
||||
Quote:
hallo .. ja heb betaald en factuur gekregen ,, en niet na belastingdienst geweest .. wert ook niks gezegt , kreeg 2 a4 met voertuigegevens , en faktuur ,, met keuring deel 1a en 1b dat betaald was , vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
Quote:
idd daar ga ik ook vanuit .. dat mij het kenteken word opgestuurd .. wat voor kenteken ik krijg .. stond er ook niet op dus weer afwachten . vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
Misschien dat iemand anders dit nog kan bevestigen ,maar ik moest destijds ook een formulier invullen voor de belastingdienst.
Het ging ook om een oldtimer.
|
||||
|
||||
hallo j-9an ,
heb net mailtje trug van een autobedrijf .. die veel golfjes invoeren .. die zei dat het zo klaar was .. rdw keuring indenticatie .. auto word op naam gezet .. en binnen 4 dagen heb je ze thius .. ga ik er ma vanuit dat dus alles goed moet zijn .. heb vrouw van loket ook niet gehoord .. als ik iets anders moest doen voor afwikkeling .. vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
pas nog een golf 1 ingevoerd
ging net zo als jan het zegt 1 afspraak bij balie melden 2 keuring van de auto 3 belastingloket 4 betalen 5 na 3a4 dagen keteken 6 platen laten maken
|
||||
|
||||
Quote:
ja betaald hoor .. 100.euri en 25 cent . zwart op wit hahaha ,, laat maar komen de papieren .. |
|
||||
|
||||
Lees ook willem zijn tekst even. ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
had hier 2 loketten naast mekaar ..1 vrouw maakte alles tegelijk aff denk dat alles .. wel geregeld is ..factuur van 100 euri gekregen .. vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
OK, dan gewoon even afwachten dus.
|
||||
|
||||
Quote:
zal wel geduld moeten hebben denk ik hahaha .. we wchten even af . bedankt voor jully reakties..kom er op trug .. |
|
||||
|
||||
Denk toch dat je de belastingdienst even vergeten bent. Heb je ingevuld wat de BTW is en wat er overbleef van de BPM? Ook al is dit 0 bij een oldtimer, dat moet je toch aangeven bij het tweede loket...
|
||||
|
||||
waarschijnlijk moet je nog wel apk op de wagen doen, als de rdw alleen kentekenonderzoek heeft gedaan, dan kun je zodra het kentekenbewijs binnen is de kentekenplaten aanvragen en apk keuren!
|