|
|||
|
|||
Schroefkit en originele stalen wielen
Als ik een schroefkit steek onder mijn mk1. Kan ik dan zonder spacers en dergelijke de origineel stalen gti wielen 13x5.5 steken met banden 175 70 13?
Of gaan die tegen de veerpoot aanlopen? |
|
||||
|
||||
nee dat past gewoon!
|
||||
|
||||
ja hoor je kan gewoon de stalen velgen gebruiken ,er veranderd verder niks ,het kan pas aan gaan lopen als je een verkeerde ET waarde hebt.maar dan moet je je velgen veranderen ,maar dat heb je niet gedaan.
|
||||
|
||||
Bij liepen de banden wel aan.
Was wel een 4.5 inch brede velg. Hij liep aan tegen de veer, dit omdat hij erg laag stond waardoor de veer veel lager zat als normaal. Zet je hem op een acceptabele hoogte moet het geen probleem zijn. Met 155/70/13 liep het niet meer aan. |
|
||||
|
||||
Heb na montage van mn schroefset ook tijdelijk met 175/70r13 gereden, was geen probleem .
|
|||
|
|||
Bedoeling is inderdaad niet om heel laag te gaan.
Gewoon correct en proper, ik heb geen zin om hem stuk te rijden. Dus blijkbaar past dat gewoon. Dank voor de replys van de mannen die ermee gereden hebben |