|
|||
|
|||
golf 2 gti
ik heb eens een vraag heb een golf 2 gti 8v gekocht maar heb velgen waar deze banden maat is opgetrokken 165-40-r16 van nankangs maar zouden die banden da wel aan kunnen want is een getrokken band wie heeft daar hervaring mee.
grtzzz bert |
|
|||
|
|||
Hoe breed is de velg ?
Denk dat er niet zoveel kan gebeuren als je normaal rijd.
|
|||
|
|||
Quote:
jha zijn 7j breed toch tamelijk getrokken ze maar gaan die dan niet snel slijten kwil ook wel eens optrekken weet wel wa ik bedoel eh :p grtzzz bert |
|
|||
|
|||
klinkt beetje spookachtig, je kan beter even bij banden centrum navragen.
|
|
|||
|
|||
pang pang banden hebben zowiezo geen grip
|
|
|||
|
|||
banden
Quote:
welke banden zou ik dan laten steken?... |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nankang niks mis mee als het droog is best goede banden als je naar de prijs kijkt slijt ook niet hard. Als het regent heb je niet zoveel grip maar als je normaal rijd is er niks mis mee. Getrokken banden kan geen kwaad hoor gebeurd niks mee.
|
|
||||
|
||||
Gaat prima ..
|
|||
|
|||
beetje vlot doorrijden in de regen word niks met nang kang. Ik heb geen pk monster, maar het is blij dat ik glij met nat weer.
|
|
|||
|
|||
Quote:
zou ik dan misschien best tussen alle banden een vloeibaar pakking laten steken dan is het toch net iets veiliger?... spijtig da deze banden maten niet bestaan eh 175-40R16 of 185-40r16?... grtzzz bert |
|
||||
|
||||
Ik heb nooit problemen gehad met m'n Nankangs, ook niet in regenweer.
Zelf had ik 165/45 om 6J velgen, gaat allemaal prima, stond ook niet zo erg getrokken. Slijtage is ook absoluut niet hoog.
|
||||
|
||||
Quote:
waar baseer jij dat op rijd al jaren op nankang nooit geen problemen mee gehad, vond ze beter als mijn kuhmo wat ik er nu onder heb zitten...
|
|||
|
|||
ook nooit problemen gehad met nankang heb ze gehad in 185 45 15, 205 50 16, 215 40 17 en 215 35 18.