|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
originele golf 1 gti andere velgen verlagen ja of nee foto's mk1 gti onverlaagd?
wil graag andere velgen onder mijn golf alleen weet nog niet of ik hem wil verlagen maar lijkt dat wel?
|
|
||||
|
||||
wat is je vraag nou? Staat zat verlaagde golfjes op dit forum lijkt me.
|
|||
|
|||
klopt alleen ik heb nu een helemaal originele golf 1 gti maar wil graag paar dikke velgen er onder zonder hem te verlagen alleen ik heb het idee dat dat niet lijkt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt alleen mijn vraag is eigenlijk of het wel lijkt om dikke velgen er onder te zetten zonder hem te verlagen en / of iemand daar foto's van heeft een onverlaagde golf 1 met bijvoorbeeld bbs rm / of ats of noem maar op alle ideeén zijn welkom |
|
||||
|
||||
normaal gesproken laat de verlaging de velg wel een stuk beter uitkomen natuurlijk.
|
|||
|
|||
Quote:
ja helemaal mee eens alleen wil hem liever niet verlagen dus ja mijn vraag veel golf 1tjes gezien zonder verlaging? met mooie velgen en lijkt dat dan wel iemand voorbeelden >? |
|
|||
|
|||
Heb je geen foto van je auto nu?
|
|
|||
|
|||
Ik zou het dikke MK1 topic eens doorspitten. Daar staat vast wel wat tussen..
Echter denk ik dat iedereen de golf mk1 wel verlaagd.. |
|
|||
|
|||
Quote:
moet ik er nog op zetten alleen heb me vandaag pas voor het eerst aangemeld |
|
||||
|
||||
Stefboekweit verkoopt zijn velgen en heeft volgens mij fotos van de zijne er op staan die niet verlaagd is?
Weet t dus niet zeker, maar lijkt me aaridg originele hoogte, uitgaande van 15"velg met hoge band Vind t er best fraai uit zien... |
|
||||
|
||||
Die lijkt me wel verlaagt?!
|
|
||||
|
||||
deze is niet verlaagd
|
||||
|
||||
Quote:
Dat heb je heel goed bekeken. Dat lijkt inderdaad niet. Ik zou voor een schroefset gaan !!
|
||||
|
||||
Vind de foto van de clown anders niet erg lelijk of zo
Maar zou m zelf wel laag leggen hoor |
|
||||
|
||||
Als ik jou was,
Zou ik hem origineel laten, of verlagen met een goed (dure) set. Anders doe je GTI geen eer aan. weggedrag van een €200,- schroefset is weg-gedrag. |
|
|||
|
|||
ja dat hoor ik inderdaad van bijna iedereen denk dat ik hem dan gewoon helemaal origineel laat maar als ik een schroefset zou nemen welk merk kan ik dan het beste nemen hoor veel goede dingen over weitec
|
|
||||
|
||||
Weitec is een prima merk. Is niet voor niets een dochter onderneming van KW.
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet gewoon goed kijken wat je koopt, maar er zijn ook goedkopere sets die goed voldoen !!!
|
||||
|
||||
Als je hem niet lager gaat leggen raad ik je aan om wat grotere velgen te pakken (+/- 15'' of meer) zo wordt de wielkast iigv goed gevuld.
|
|||
|
|||
Quote:
welke goedkopere sets zijn goed dan >??? |