|
||||
|
||||
15 april 2012, Polo 86(c) treffen Holland
Beste vw Polo, Derby en Audi 50 liefhebbers.
Op 15 april 2012 word voor de eerste keer Polo 86(c) treffen Holland georganiseerd op het terrein van de Vrije markt in Cuijk. Alle Vw Polo`s van 1974 tot 1994 zijn van harte welkom om er een mooie dag van te maken. van 12uur tot 17uur. Entree 3 euro Bekijk de site of facebook voor alle informatie. http://www.polotreffen.nl/ Mvg Arno
Audi 50 `76 GL Audi 50 `76 LS Polo 86(c) treffen Holland Polo 86(c) treffen Holland hyves Last edited by arno Derby : 06-03-2012 at 22:15. |
|
||||
|
||||
Zowiewo aanwezig Belooft nu al een dikke meeting te worden!
|
|
||||
|
||||
wil ik niet missen
kom zeker langs met de g40 |
|
|||
|
|||
ga er nog ff over nadenken maar
aangezien het zow lekker dichtbij is is de kans erg groot dat ik ook wel ff langs wip met de Polo 86c, maar de Polo 6N1 die amag dus niet komen?? anders kom ik met 2 autoos
|
||||
|
||||
ff een upje
|
|
||||
|
||||
en nog is een upje voor deze super meeting
|
|
||||
|
||||
@ Lemmens: het is idd alleen voor 86c`s vanaf 1974 tot 1994...
Een kleine update van jongens die het nog leuker komen maken. Ondertussen hebben we 8 aanmeldingen vanuit Engeland en verschillende uit Duitsland en Belgie. Dus is al boven verwachting voor een 1e keer dat we dit organiseren. We hopen dus zoveel mogelijk eigenaren met hun Audi 50, polo of Derby te zien op 15 April!
|
||||
|
||||
Wordt vast een leuke meeting!
|
|
|||
|
|||
Ik ben er zeker bij met de 1F GT!
|
|
|||
|
|||
wil er ook bij zijn met mijn derby
ga mijn best doen moatjes |
|
||||
|
||||
upje
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook vanaf t buiging tot het einde met de "alpine weis Polo 1 "
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
@ Jarno, oke thanks for the info
jammer dat wel ik had graag mijn totaal uitgebouwde 86c mee willen nemen maar omdat alleen die dan mee kan dan word t m niet want er zijn ook nog andere meets en ik heb ook rekening te houden met de rest van de club ik wens jullie in elk geval een top meeting en ik zal zeker de fotoos bekijken
|
|||
|
|||
Nou alles is in voorbereiding
zaterdag 14 april de laatste spullen laden thuis Zitjes, statafels , koffieapparaten , tentjes en de polo 1 mee op de aanhangert ben geen trailerbitch, maar ja al die spullen passen niet in de auto. hopelijk goed weer en een leuke opkomst dan kunnen we volgend jaar het weer doen tot dan allemaal
|
||||
|
||||
Quote:
kijk das precies wat ik nog miste kunnen we lekker zitten met een bakkie |
|
|||
|
|||
Er staat een friet kar met drinken eten en koffie.
verders wat kramen dacht ik? ik neem statafels mee en bierbanksets. de rest is daar allemaal al. nu nog een berg auto's Op de site 60aanmeldingen. Op de forums hier en daar wat mensen die gaan. We zijn dus erg benieuwd hoe t gaat worden. hopelijk werkt het weer een beetje mee!!!!!
|
||||
|
||||
Nog 1 dag werken en dan vrijdagmiddag naar de camping voor t treffen
|
|
||||
|
||||
ik kom ook langs!
|
||||
|
||||
de eerste engelse gasten zijn al in het land
de zon schijnt en voorlopig gaat het ook niet meer regenen . morgen even de g40 wassen en dan gaan we zondag is lekker toeren zo alvast wat spullen in de polo leggen die ik al iemand een jaar geleden beloofd hebt en natuurlijk even het fototoestel opladen ben erg benieuwt hoe deze meeting word |