#1
|
|||
|
|||
benzinetank golf 1
ik heb een vraagje,
voor de ombouw van een 1100 motor naar een 1800 motor met injectie, moet je de tank van een injectiemotor inbouwen (met pomp en dergelijke) of kan het ook op een andere manier (zelf elektrische pomp monteren ofzo)? mvg |
#2
|
|||
|
|||
Heb er zelf geen ervaring mee maar de pomp alleen moet toch voldoende zijn zodat hij de goede brandstof druk krijgt toegediend
|
#3
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft de tank van je 1100 andere aansluitingen
|
#4
|
||||
|
||||
onder je achterbank zit een deksel. daaronder zit je vlotter in de tank. Je kunt bij die vlotter ook een opvoerpomp zetten. Dan kun je onder de auto rechts naast de tank je brandstof drukpomp plaatsen.
Bij de oudere tanks kun je de opvoerpomp achterwege laten en heb je alleen de drukpomp nodig.
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#5
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met 'oudere tanks'?
Ik heb een Golf uit '80 1.5 benzine, is dat een oudere tank of?
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#6
|
||||
|
||||
golf1 gti heeft meestal een tank met onderaansluiting waar je dus maar 1 pomp voor nodig bent. (die onder de auto)
Ze zijn er ook wel met 2 pompen, dus een opvoerpomp in de tank en een hoofdpomp onder de auto (bijv. een golf cabriolet) Hoe dan ook: als je een ombouw gaat doen en je hebt een tank zonder onderaansluiting, gebruik je een opvoerpomp+hoofdpomp, heb je een tank met onderaansluiting, alleen een hoofdpomp Last edited by Johan1982MK1 : 29-11-2011 at 10:54. |
#7
|
||||
|
||||
Duidelijk!
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#8
|
|||
|
|||
ok, bedankt!
|