|
||||
|
||||
Marco R29
Na wat jaren meegelezen te hebben (en een beetje ongelukkige post kortgeleden), zal ik mee ook maar eens voorstellen.
Ik ben Marco uit omgeving Leiden, woon al bijna 9 samen met mijn vriendin, en ben al een jaar of 12 verslingert aan Volkswagens. Na wat jaren Corrado G60 gereden te hebben en de afgelopen jaren een Corrado VR6, heb ik mij kortgeleden een Golf MK1 1.5 GLS uit 1978 aangeschaft. Deze stond al een tijdje te koop op marktplaats bij 1 van de jongens van Fanatics (Roy), en na wat heen en weer gebel ben ik met een maatje van me gaan kijken. De Golf was nog helemaal in originele staat, en had maar 44.000 km op de klokken staan Dat de wagen altijd binnen had gestaan was duidelijk te zien, het was echt een plaatje!!!! Geen roest, keihard, en zelfs het bruine skailederen interieur was echt smetvrij. Aangezien de auto in zo'n topstaat was, was er weinig ruimte tot onderhandelen, en heb ik de vraagprijs eigenlijk zo betaald. Voor mij was hij het waard, ik blij, Roy blij. De rit naar huis was geweldig. Toegegeven, de wegligging is wel wat anders dan een Corrado , maar het plezier wat ik ervoor terug kreeg is ook wel wat waard Plannen met de auto zijn er niet echt, hij gaat straks eerst de winterstalling in. Ga rustig een setje Porsche wintervelgen opknappen, zodat ik daar van de zomer op kan rollen. Ook moeten de Corrado en de in de loop der jaren verzamelde spullen nog weg, dan heb ik weer wat centjes om de Golf te steken Genoeg geluld, de foto's En in de winterstalling bij een vriendje De kleur is overigens Inarissilber, maar denk dat de meesten dat wel weten. Als de wielen een beetje vorderen, dan post ik wel weer wat pics. Dat de winter maar snel voorbij mag zijn!!! Last edited by Marco R29 : 01-07-2012 at 14:06. |
|
||||
|
||||
Overigens ook volledige documentatie tot 34.000 km erbij.
Ook alle tankbeurten bijgehouden, liters en km-standen!! |
|
||||
|
||||
Welkom,
Leuk ding. |
|
||||
|
||||
welkom, pics corrado's?
|
||||
|
||||
Welkom, mooi golfje
|
|
||||
|
||||
Thanks Erik, leuke project topic van je!
Misschien dat ik ook eens aan restauratie ga beginnen, maar voorlopig eerst maar eens de winter door. Zal straks eens wat Corrado foto's opduikelen. |
|
|||
|
|||
welkom, bekende van Nico zo te zien
|
|||
|
|||
ik vind het een mooie golf man
|
||||
|
||||
Nog wat foto's van de Corrado's
(foto's helaas verdwenen...) Had plannen om de VR6 helemaal aan te pakken, totdat ik deze Golf tegenkwam. VR6 staat nu overigens te koop (zie evt. marktplaats). Idd bekende van Nico. Laatste tijd staat sleutelen even op een laag pitje, Nico heeft het ook enorm druk met z'n bedrijf, wat uiteraard voorrang krijgt. Hopelijk binnenkort weer tijd om in de weekends te klussen, zodat we het nieuwe seizoen weer met mooi spul voor de dag kunnen komen Uiteraard staat Wörthersee ook weer op het programma, maar dat wordt hem wsl. niet met m'n MK1. Last edited by Marco R29 : 01-07-2012 at 14:07. |
|
||||
|
||||
mooie auto's, ik heb zelf ook een inarisilberen golf1
Welkom trouwens! |
|
||||
|
||||
Je hebt bekant een broertje van de mijne, alleen dan met 2 extra deuren.
Zo te zien zit er bij jou een dash in met nieuw type telers? Mooi schone motorruimte trouwens!! Zie dat er nog best wel wat meer met een Inaris zilverkleurige Golf of Jetta hier zitten, kunnen bijna een aparte meeting organiseren |
|
|||
|
|||
dan heb ik de goede marco voor me
heb vandaag nog ff sms contact gehad met nico en die had het idd onwijs druk met de zaak! wat wil je aan de 1 doen voor de wörthersee?
|
||||
|
||||
Ah, Blondie!!
Audi 100 dieselboot kan niet missen Heb zelf niet zoveel plannen met de 1 (nog niet :P), stukje omlaag en setje andere velgen. Na verkoop van de Corrado kijk ik wel weer 'ns verder. Is eigenlijk zonde om deze 1 te herverbouwen, waar vindt ik ooit nog zoiets? Misschien toch maar een andere 1 erbij? :P (al vrees ik dat er thuis dan eentje uit d'r dak gaat ) |
|
||||
|
||||
Gisteren een mijlpaal (of km-paal ) voor m'n MK1
Last edited by Marco R29 : 01-07-2012 at 14:08. |
|
||||
|
||||
Zaterdag uit de winterstalling gehaald voor VW Fanatics meet.
Daar in de buurt gelijk een AP schroefsetje opgehaald, en gisteravond even snel gemonteerd. Nu snel de wielen afmaken, alleen bestaat er nog enige twijfel wat betreft de kleur ervan. Zaterdag de knoop doorhakken.
|
||||
|
||||
Kleine update
|
||||
|
||||
ho is dat is strak!
|
||||
|
||||
Golf opbouwen staat even op iets lager pitje door geboorte van onze zoon.
Wel een nieuwe familiebak dus, omdat er toch wat meer ruimte nodig was Had al wat langer mn oog op de A4 Avant van Sven-GTI, en zaterdag de koop gesloten. Vooralsnog geen grote plannen, alleen het interieur weer spik en span maken. Technisch lijkt de auto voorlopig in orde, fingers crossed dat dat zo blijft
|
||||
|
||||
Mooi hoor, beide wagens!
|
||||
|
||||
Proficiat met de aankoop van die A4.
De golf 1 is heel mooi met die kleur! |