|
|||
|
|||
Erik34
Hallo,
Ik ben Erik Samen met mijn vader heb ik een karmann Ghia type 34 van 1969 (1600cc, half automaat) Een erg mooie auto al zeg ik het zelf... Alleen nu zitten we in dubio. Ik heb hem rijdend opgehaald, alleen moest hij gerestaureerd worden. Het mooie van deze auto was dat hij bijna helemaal compleet was en weinig gelopen heeft. Dit zie je terug aan de stoelen lijsten etc. Het meeste werk zit in de body (dorpels en spatboardranden). We zijn een jaar of 5 geleden enthousiast begonnen met restaureren. Na de demontage zijn we begonnen met de bodemplaat. De randen zijn vervangen, vervolgens gestraald, gepoedercoat en gelijk getectileerd. Die is Af! Alleen toen kwam er een dipje van een paar jaar Nu staan we voor de keuze, wat gaan we doen... maken we hem af, wetende dat het nog veel werk is. of Gaan we hem in deze staat te koop aan bieden, of is het verstandiger om hem in onderdelen te verkopen? aangezien we er toch wel redelijk veel voor betaald hebben. Enerzijds hebben we er zin in om er mee verder te gaan, alleen twijfel ik over de tijdsinvestering... dat is een afweging die wij zelf moeten maken natuurlijk. De andere vragen kunnen jullie waarschijnlijk wel beantwoorden... wat is hij nog waard? wat zouden jullie doen? Ik hoop dat er iemand is die mee wil denken! Met vriendelijke groet, Erik |
|
|||
|
|||
Ik had m opgeknapt Gewoon omdat het leuk is om te doen.
|
|
||||
|
||||
als hij niet n de weg staat en cash niet het grote probleem is dan zou ik hem opknappen.
|
||||
|
||||
Hoe vaak krijg je nog de kans, om een vader/zoon project te doen?
ik zeg afmaken die karmann. |
|
||||
|
||||
een type 34 in goeie staat is ook goed geld waard..maar dan heeft ie ook vaak een hoop geld gekost..
meestal gaat er bij een afgebroken project een hoop geld achteraan.. |
|
||||
|
||||
Afmaken! Zo'n kans krijg je nooit meer. Aan het werk dus
|
|
||||
|
||||
he scumbag!!
heb jij hem nog? |
|
||||
|
||||
Ik zeg afmaken
Karmann ghia's zijn geweldige auto's vind ik
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
zon auto is nog echt een droom van mij om ooit te hebben, ik zeg als de financiele middelen er zijn, dan gewoon opknappen en houden, en koesteren
|
||||
|
||||
Welkom hier.
Plaats even wat foto's altijd leuk om te zien
|
||||
|
||||
Quote:
precies! dat was wel een mooie trouwens.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Wow! wat een reacties! allen bedankt! Voor de karmann hebben we een volvo amazon helemaal gerestaureerd. Dat was inderdaad ook een vader/zoon project (en heb ik positieve herinneringen aan overgehouden). Ik zal eens zoeken naar wat foto's. Toen we begonnen met restaureren had ik nog geen digitale camera Kan iemand iets zeggen over de waarde van een dergelijk project? of is het.. wat de gek ervoor geeft? nogmaals bedankt! groet, erik |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk niet dat je er meer dan 250 Euro voor kan krijgen. Je hebt pm |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha goeie deal! |