|
|||
|
|||
Golf 1 GX uit 1983
Wegens tijdgebrek ivm zwangerschap ben ik genoodzaakt mijn Golf te verkopen.
Het is een GX 1.5 uit 1983 met 205000km op de teller in de kleur LY7Z metallic meteor grijs. Het blokje loopt nog goed. Hij wil alleen weleens stotteren bij het starten, dit is echter weg als de auto iets warmer is. Het interieur is zeer netjes bekijk de foto's maar. De buitenkant verdient wel enige aandacht. De achterklep was voorzien van een spoiler die ik eraf heb gehaald omdat het net een spons was, zoveel water zat erin. De klep is meteen ontdaan van wisser en is spuitklaar. Wel zijn er aan beide kanten nog 2 schroefgaatjes waar de spoiler heeft gezeten, deze heb ik tijdelijk dichtgezet. Verder zitten er nog wel wat plekjes in de lak ( steenslag ) en een kras op de passagiersdeur. Er zit ook een licht deukje in het rechtervoorscherm. De auto is verlaagd dmv een nieuwe schroefset van SKG Carstyling. Hij stuurt superstrak! De originele GTI onderlip heb ik er ook nog bij, deze is eraf ivm vluchtheuvels in mijn straat. De auto is keihard ook de bodem, alleen een roestplekje aan de hoek rechtsachter onderin. De auto staat in Rotterdam. Vraagprijs €1250,- Last edited by EdwindeG : 18-11-2011 at 14:55. |
|
|||
|
|||
Hier zijn de foto's.
|
|
||||
|
||||
edit net geplaatst zie ik
|
|||
|
|||
Upje.
Tevens nu voorzien van nieuwe dynamo, verdeelkap, rotor en bougies. Last edited by EdwindeG : 04-12-2011 at 12:51. |
|
|||
|
|||
Up!
Moet nu echt weg teab. |
|
|||
|
|||
Up!
Prijsverlaging naar vaste prijs €1000,- Heb zelf al een andere auto op het oog dus deze moet echt weg... |
|
|||
|
|||
Up!
Vandaag is er een nieuwe thermostaat gemonteerd. De kachel is nu weer lekker snel warm. |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Up!
Dit weekend is er een nieuwe bougiekabelset op gezet. Volgende week komt er ook een nieuwe apk op. |
|
|||
|
|||
Per vandaag met 1 jaar nieuwe apk.
Voor de apk moest alleen een fuseekogel linksonder en een remcilindertje rechtsachter vervangen worden. Nu vaste prijs €1000,- met nieuwe apk. |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Verkocht!
|