|
|||
|
|||
Steffan BCW, 14 inch, nieuwe sp 9000!
AANGEBODEN:
SPLINTERNIEUWE Steffan bcw velgen 7j & 8j + SPLINTERNIEUWE Dunlop sp9000 banden. Bandenmaat 195/45 14 Steek 4x100 vraagprijs €699,- (jullie weten ook wel dat dit setje nieuw circa €1100,- kost!) |
|
|||
|
|||
heb je een PB gestuurd!!!
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de ET-waarden?
|
||||
|
||||
heej katoen!!
welkom hè!! mensen mensen...wat is dit nou,..... het broertje van onze welbekende bic mac mark heeft zich geregistreerd en niemand verwelkomt hem?? tssssss..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij vermeld het er ook niet bij hahaha Welkom Katoen :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
kan er ook nix aan doen dat ik iedereen ken :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Verbetering: "dat je iedereen WIL kennen" @Katoen: Welkom alhier (tevens om Rene een plezier te doen) Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
ik heb wel interesse in alleen de velgen als je de banden kwijt bent!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Hoi Ik ben dus het Broertje van Mark aka Big mac.
Ik heb nog geen idee hoe hier alles werkt dus er zou het één en ander mis kunnen gaan. Ik moet zeggen dat ik de gastvrijheid super vind en dat ik hier absoluut vaker te vinden ben. Nu eerst nog 18 worden en nog een rijbewijs halen. |
|
|||
|
|||
Om te antwoorden op de vragen hierboven->
De ET-waarde is et 24 voor et 15 achter Dus ze passen ook onder een polo coupé..... en om te antwoorden op de vraag van Tommy: Ik wil ze niet zonder banden verkopen, dan heb ik er een stel bandjes liggen. ( de paasvuren zijn net geweest) |
|
|||
|
|||
Gereserveerd door mij => zondag kijken en kopen
|
||||
|
||||
als jij ze niet wilt koop ik ze!!!
stuur wel ff pm
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Wat een lelijke wielen zeg! Die zou ik echt NIET onder mijn Sletta willen...
Ow ja, Sjon, tot zondag! :biggrin:
|
|||
|
|||
Denk dat deze velgen wel onder me polo 2f coupe zullen "smoelen". :biggrin:
Overigens: ik ben zondag met me dailydrivert "Trunk Society" polo 2 classic (coupe is nog motorloos)
|
|||
|
|||
Wielen zijn verkocht
slotje mag er op |
|
||||
|
||||
sold too the mister in the green polo..
dat word smullen.......... |