|
||||
|
||||
Vraag rond CO potentiometer G60 ?
hallo .
ik heb al vaak de naam CO potentiometer laten vallen als ze het hebben over een G60 , nu heb ik een blok los liggen compleet met kabelboom intercooler enz. maar dacht niet dat ik de CO potentiometer liggen had ? heeft iemand daar een foto van ? is dit zoals een Luchtmassa meter ? vriendelijke groeten nicky |
|
|||
|
|||
weet niet meer of gister iets geplaatst had hier maar om er even op terug te komen, denk ik dat je het beste het ETKA vw/audi programma via torrents kan downloaden en kijken bij motor ,jaartal en motorcode of je iets kan vinden, heb je uiteindelijk een origineel nummer daaruit heb je kan dat je via google op een vervangend nummer uitkomt en misschien ook met fotos erbij, ik durf er verder nisk van te zeggen want van sciroccos heb geen kaas gegeten nog en zeker niet een met G60 lader enz maar volgens mij al heb je geen turbo dan nog heb je hem nodig denk ik weet niet zeker, als de motor slecht loopt is er in elk geval iets niet goed nog, als motor wel netjes loopt dan zou het zo laten.
|
|
||||
|
||||
Kijk hier eens dit is de potmeter die jij zoekt denk ik.
Hiermee kun je de hoeveelheid benzine die hij inspuit mee regelen en dus de CO. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=80264
|
|||
|
|||
google en je vind een hoop