|
||||
|
||||
Aaargghh...nee...
Slik, was pas een topic over, maar het is nu te koop :shock:
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...29.htm?oudei=15
|
|||
|
|||
Te zien aan het hoofdlettergebruik is het erg belangrijk. Maar ik heb ook wel eens ergens gelezen hoe je dat zelf kunt maken, maar wie wil dat nou?
|
||||
|
||||
Ik vind het ook niets!!! Zelfde als die dingen op je ruitenwissers.. lelijk en nutteloos.
|
||||
|
||||
staat niet op een twee of een type 1
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Ik vind t er zowiezo niet uitzien, ook niet op een golfje 3
|
||||
|
||||
kijk eens op wiens auto ze zitten (de naam van de verkoper geeft een betere hint nog )
|
||||
|
||||
Wat is er mis met die lampen? Ik vind ze helemaal niet gek eigenlijk, op een 'modern' gestyle-de Golf II moet het in mijn oigen best kunnen staan, lijkt me wel apart.(in de zin van ook leuk )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Ja idd Jaap, zie het ook nu
|
||||
|
||||
Kijk maar eens goed wie het aan bied en dan naar de auto kijken
|
||||
|
||||
wat mot je er van zeggen he......
|
|||
|
|||
ik zie het niet hoor, alleen een carbon motorkap!
|
|
||||
|
||||
kom op.. is dubstreme's feature car geweest, ff nadenken
|
||||
|
||||
vies man, dat zet je er toch niet op?????
|
|
|||
|
|||
Is er wat mis met die auto dan als ik vragen mag?
Kom hier nog niet zo lang maar heb de auto wel in het echt gezien. |
|
||||
|
||||
het gaat erover dat Christiaan de auto zou moeten kennen omdat hij op onze website heeft gestaan, that\s all. En sommigen zijn het niet eens met die lampen maar dat is natuurlijk smaak