|
|||
|
|||
Slammed GTI 20Jahre Edition
Hallo , bij deze zet ik mn golf 3 te koop omdat ik op zoek ga naar iets groter voor de hond ...
Zou hem liever zelf bijhouden maar heb er geen plaats voor en buiten zetten doe ik liever niet. Hij gaat enkel weg tegen een goed bod ( krijg ik het gewenste bedrag er niet voor blijft hij bij mij & zoek ik wel een garage ervoor ) Hier alle info : MK3 2.0 8V 20 Jahre Edition van 1997 met 174.000km's. Is een 3 deurs met electrisch open dak. Motorisch : Veel onderdelen vernieuwd ( motor draaid als een klokje & is zeer gretig ) Sportkoppeling met lichter vliegwiel Spaghetti spruitstuk ( nog niet geplaatst ) ( krijg je er zo bij ) Volkswagen Motorsport uitlaat Exterieur : USA bumper vooraan met smoked SML's ( de oranje krijg je erbij ) USA bumper achteraan Vento front met embleemloze grill & smoked koplampen ( folie ) Smoked pinkers in voorbumper ( origineel ) heb er ook nog met chroom/smoked & nog er gewrapped met smoked folie allemaal gratis erbij. Smoked pinkers in de spatborden Rondom zijn de GTI dorpels nieuw aangekocht en geplaatst Wielkasten zijn verbreed Koffer is gecleaned & nummerplaatuitsparing verkleind Rode hella magic colors Xenon kit ( nog niet geplaatst ) ( krijg je er zo bij ) AP Schroefkit Interieur : Originele GTI 20 Jahre Edition stoelen Originele GTI 20 Jahre Edition vloermatten Carbon deurpanelen met stuk in zwart alcantara bekleed & afgewerkt met rood stiksel VR6 Highline zwarte zonnekleppen & handgrepen Golf 4 dashboard aangepast voor golf 3 met dwarsbalk,middentunnel,tellerbak enz ... mist een paar knopjes maar alle plaatwerk is erbij ( nog niet geplaatst ) Rolkooi ( nog niet geplaatst maar ook erbij ) Wielen : BBS RS 16 Inch ( Begin 2011 opgemaakt door PUC Polish ) Vooraan 7.5j & achteraan 8.5j - et waarde zal rond de 28 zitten ( vallen net gelijk met de kassen ) Zit nog een extra setje randen bij om ze vooraan 8 te maken. Zijn gespoten in GTI rood. Randen zijn gepolijst & zonder ook maar 1 krasje. Zitten zwart stalen schroeven op en de 6kant is ook mat zwart gespoten ( deze worden nog gepolijst omdat het zwart een beetje afgegaan is ) Banden zijn vooraan Nankang 165/45/16 & achteraan Dunlop SP9000 195/45/16 + nog 2 extra 195/45/16 banden ( nieuw ) Hier zijn een aantal foto's : ( ik ga deze week proberen foto's te maken van de motor & interieur als ik niet te laat thuis ben van werken ) Voor specifieke foto's & vragen PM je me maar. Richtprijs met alles erbij is 5000€ ( omdat het moet ) natuurlijk valt er nog over te praten. Gekeurd voor verkoop Last edited by Croesje : 26-10-2011 at 18:04. |
|
||||
|
||||
waar is de auto te bezichtigen?