|
||||
|
||||
orig. NL 16v uit 86
|
|
|||
|
|||
heeft wel wat werk maar.... is zeker wat van de te maken. Heeft veel potentie iig. Voordeel is wel dat hij org. NL is!
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is daar het voordeel van? Beunhaas garages, apk waar je je dood om lacht, mensen die zelf sleutelen met 2 linkerhanden, enz enz.
|
||||
|
||||
Quote:
dat is mijn idee ook, iedereen maakt zich druk of er nog boekjes bij zijn of origineel ned is... tot nu is mijn ervaring dat verse import beter onderhouden is als "origineel" ned is mijn passat is een perfect voorbeeld! origineel ned en boekjes erbij.... ik heb nog nooit zoveel moeten doen om hem weer up todate te krijgen... het aankoop bedrag is er gewoon overheen gekomen |
|
||||
|
||||
Het is alleen zo n rotgezicht een nieuw kenteken op een ouwe bak. En zouden ze in het buitenland geen beunhazen hebben?
|
|
||||
|
||||
In bv Duitsland zijn de regels bij de Tüv ietst strenger dan in NL bij de apk. Mijn ouders wonen in D, laatst even meegeweest naar keuring van de Vectra van pa. Ze kijken naar punten waar in NL geen apk keurmeester wakker van zou liggen.
Als ik dan in NL wel eens zie en hoor hoe auto's aan apk komen. Iedereen hier weet wel een garage bij hem in de buurt waar een auto voor de deur staat en apk krijgt En dat gezeik over nw platen.................het is godverdomme een geel plaatje voor en achterop je auto, who cares wat erop staat.
|
||||
|
||||
mooi originele 16 klepper, mooie basis geweest voor opknapproject alleen ben nog bezig met mn 8 klepper
|
||||
|
||||
Quote:
Als je bij dergelijke auto's alles 'period correct' wil hebben, waarom zou dat dan ook niet voor het kenteken gelden?
|
||||
|
||||
Quote:
Je kon er op wachten Dan aub ook geen platte banden maar 195-50-15 eromheen en niet op zijn bek leggen, dat deden we toen ook niet. En geen stickers erop met 2 in the pink en meer van die onzin...................en weer door.
|
||||
|
||||
ah joh ieder zn meug toch?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Verlagen/wielen/stickers/spoilers/neon/etc doe je omdat je het mooi vind, dat is een keuze..
je gaat mij niet vertellen dat als je de keus hebt dat je er dan zo'n lelijke, nieuwe plaat opzet. Keuze heb je wel btw .. dat is namelijk geen import kopen, en die keuze maakt ieder voor zich. Prima toch?
|
||||
|
||||
Quote:
voor mij erg grote pre als een auto origineel Nederlands is, hoe ouder hoe leuker het is zelfs imho.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat mensen daar nog op reageren |