|
||||
|
||||
Reservewielbak Golf 1
Ik zoek een stuk van de reservewielbak. Achterstuk is door gerot opstaand gedeelte en liggend gedeelte helemaal achter.
Hier een foto, niet geheel duidelijk maar geeft een indruk. En ik zoek de hoekjes bij de achterschermen links en rechts onder. Heeft iemand iets liggen dan hoor ik dat graag Last edited by roy-mk1 : 10-12-2011 at 20:05. |
|
|||
|
|||
Hoekjes zijn los te bestellen en kosten niet veel.
Plaat reservewielbak niet bij een machinefabriek ofzo te laten zetten? mvg John |
|
||||
|
||||
ben er ook na op zoek
|
||||
|
||||
Onderhoek rechts achter heb ik nog nieuw voor je liggen.
Stuk uit reservewielbak kan ik eventueel wel uit me donor halen. Volgens mij is deze nog helemaal gaaf. |
|
||||
|
||||
Dat zou mooi zijn! Wat wil je hiervoor hebben? en waar kom je vandaan?
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
past van een jetta mk1 ook
die heb ik nog liggen gr christiaan |
|
|||
|
|||
ja die is het zelfde en heb ik trouwens ook nog liggen
|
||||
|
||||
Ik heb volgens mij nog een stukje reservewiel bak liggen, ooit eens bewaard.
Ik zal eens kijken als ik bij mij ouders ben.
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
niemand meer een mk1 voor de sloop staan?
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
roy,
heb ik wel regio tiel. |
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
Ga straks naar de reservewiel bak kijken laat mij ff weten of je nogonteresse hebt!
|
||||
|
||||
Je kunt ook een stuk aan de zijkant voor voorkant van de bak pakken,
Ik heb toen een stuk gekregen van KnarfMK1 en dat was ook van de zijkant. Paste prima en het stuk dat met het achterpaneel verbonden is heb ik gemaakt uit rechte plaat. http://nellys.org/uploader/files/hjv83cm2.jpg En zo zit het gelast, http://nellys.org/uploader/files/1wf7n5hm.jpg
|
||||
|
||||
Hey Erik, Heb je dit stuk nog liggen?
jetta mk1: plaats is te ver weg. zoek iets in de buurt. |
|
||||
|
||||
http://nellys.org/uploader/files/hjv83cm2.jpg
Die bedoel je ofniet? Die heb ik iig niet meer liggen. Nadat ik hem erin had gelast is hij bij het oud ijzer gegaan. En heb hier nog 1 stukje reserve wielbak liggen maar die bewaar ik nog voor de cabrio van mijn ouders. Kan wel op mijn auto de maten proberen te meten en heb na te maken van rechte plaat.