|
||||
|
||||
Mistlampen golf 2 in bumper
Goedenavond!
Past een golf 2 gti bumper met mistlampen ook op mijn golf 2 uit 84? Ik heb ergens gelezen dat deze alleen op auto's na '89 passen. Dit vind ik wel een hele vette 'look' : Ik heb zelf al een G60 bumper maar de gaten voor mistlampen zijn dicht. kan ik dit weg snijden of wat dan ook en er dan een mistlampen-set in plaatsen? Groetenn!
|
|||
|
|||
gaten kan je wegsnijden/dremelen
mistlampen met beugels erin, kabelboom erbij en klaar ben je.
|
||||
|
||||
Als je een bumper hebt, zonder gaten voor de mistlichten, heb je hoogstwaarschijnlijk een imitatie bumper.
Vanwege de afwijkende vorm van de binnenbalk, krijg je de mistlampen niet fatsoenlijk gemonteerd met de originele beugel. Je zult deze dan drastisch moeten bewerken.
|
||||
|
||||
Mijn voorbumper ziet er zo uit:
Is het verstandiger om een bumper met de gaten er in te kopen of om bij mij de gaten er uit te dremelen? Ik ben binnenkort van plan om mijn auto te spuiten dus dan kan ik alles gelijk mooi mee pakken. groetennn
|
||||
|
||||
Ik zou zoeken naar een gebruikte originele, bespaart een hoop ellende.
Past ook vele malen netter als je het mij vraagt.
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik las je PM over de bumpers van mijn Golf 2 GT. Omdat er mistlampen in zitten zou het setje bumpers zo'n 125 euro op moeten brengen. Maar verkoop de auto liever compleet met bumpers. Leg er dus nog 125 euro bij, haal er af wat je nodig hebt (of als reserve wilt bewaren) en verkoop de rest. Wat je overhoudt breng je naar de sloop (krijg je zo'n 50 euro) of je verkoopt de rijdende carrosserie aan een autocrosser (krijg je zo'n 100 euro). Dikke kans dat je er financieel beter van wordt. |
|
||||
|
||||
Skeez, ik begrijp wat je bedoelt heb alleen geen tijd voor al die romslomp haha.
Toch bedankt en als je er van af moet hoor ik het wel