|
|||
|
|||
lelijke chrome bumpers + diverse gezocht voor golf MK1
Hey mensen,
voor mijn Golf mk1 ben ik op het moment opzoek naar de volgende delen: - een setje chrome bumpers welke in niet zo`n mooie staat verkeren, van mij part puur roestig etc (liefst zo compleet mogelijk) -oudmodel grill staat maak nie uit laat sowieso wat horen als je wat voor me heb liggen Ik hoop dat ik wat aangeboden krijg. Bedankt voor het leze, Gr Last edited by s.killz : 25-10-2011 at 16:50. |
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft PimVW nog een chrome bumper liggen.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
||||
|
||||
Grille heb ik nog wel liggen, zonder de hoekstukjes.
20 euro inclusief verzenden is ie voor jou. Groet Branko
|
|||
|
|||
heb een voorbumper voor je maar die is wel aardig krom geen steunen meer en kapjes.
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Ik kan die bumper van my compleet maken als je wil...
Nieuwe hoekjes en steunen, PB maar by interesse.
|
|||
|
|||
ondertussen voorzien van achterbumper.
Ik ben echter nog steeds opzoek naar de volgende delen - voorbumper - bumper steuntjes - bumper lijstjes - bumper kapjes - heupgordel voor de bijrijdersstoel - grill met chrome randje - ruitesproeierpomp Ik heb enkel belang bij org vag delen, imitatie delen heb ik geen intresse in. Als je wat heb liggen verneem ik dat graag. Gr. |
|
|||
|
|||
up
Ben overigens opzoek naar een oldskool grill zonder verstralers Gr. |
|
|||
|
|||
closed
|