Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 28-09-2011, 13:24
RoyceV RoyceV is offline
VW Enthousiast

Default Golf 2 1.8 66 kw te koop/ruil

Hallo allemaal,

Ik biedt mijn golf 2 1.8 66 KW te koop aan omdat ik diesel wil gaan rijden.
Het betreft een moda uitvoering, nog geheel origineel, alle stickers zitten er nog op en alle emblemen heb ik nog liggen, heb er zelf normale emblemen ingezet.
Interieur is ook nog helemaal ongeschonden, zelfs geen instap schade en geen gaten in de hoedenplank of gescheurd pookhoesje. Nog helemaal netjes dus.
Zit ook nog strak in de lak, moet voor het mooie alleen een keer gepolijst worden. Heeft hier en daar wel zo ze gebruikerssporen natuurlijk.
Het bouwjaar is 1991. Technisch is ie helemaal in orde. Motor, bak, remmerij, ophanging is gewoon 100 %. Recent nog voor 600 euro aan rekeningen.
Bij VW garage Julius in Oosterblokker zijn ongeveer een maand geleden de lambdasonde, stationairregelaar en temperatuursensor vernieuwd.
Zelf heb ik een paar weken geleden het oliefilter vernieuwd, een nieuwe kleppendekselpakking gemonteerd en de olie ververst. Ook heb ik het rubber dat om je schakelpen van je bak zit vernieuwd. Van al deze reparaties heb ik de bonnen liggen. Iets langer geleden, ongeveer een paar maanden, is er ook nog een nieuwe startmotor en accu in gekomen. Hier heb ik helaas geen bonnen van, maar het is duidelijk te zien dat deze nieuw zijn.
De golf staat op de originele bbs wielen met zwart hart die standaard onder de moda uitvoering zitten. Op de banden zit nog voldoende profiel.
Er zit ook een elektrisch schuifkanteldak in dat naar behoren werkt en een texalarm.
KM stand is op dit moment bijna 200.000
De golf is apk gekeurd tot januari 2012. Mijn vraagprijs is 1500 euro, mocht je een knappe wegenbelastingvrije golf 1 of 2 willen ruilen met bijbetaling van jouw of mijn kant dan wil ik daar graag meer over weten, en bieden mag natuurlijk ook als het maar netjes blijft. Mijn nummer is 0612709585.

Last edited by RoyceV : 28-09-2011 at 17:17.
Old 29-09-2011, 20:22
RoyceV RoyceV is offline
VW Enthousiast

Prijs verlaging: 1300 euro en bieden mag nog steeds!
Old 12-01-2012, 12:03
Dr.Golf's Avatar
Dr.Golf Dr.Golf is offline
Postwhore

DEZE

Geen vag oldie maar wel leuk

Posting Rules