|
||||
|
||||
zeer nette golf2 1.8 automaat!
hierbij bied ik mijn zeer nette old school mk II aan
zo netjes rijden er nog maar weinig rond Merk: Volkswagen Model: Golf 2 Type: 1.8 Automaat, deurs. 3 Bouwjaar: maart 1988 Kleur: Grijs metallic Brandstof: Benzine KM. stand: 273.123 km Extra's: ABS (anti blokkeer systeem), metallic lak, stuurbekrachtiging, trekhaak (max. 1.200kg). Opmerkingen: Nieuwe APK (september 2011). Compleet gerestaureerde en in top staat verkerende VW Golf 2 automaat! 2 jaar geleden compleet gerestaureerd, kosten ca 3500,- euro. Door professionele vakmensen uitgevoerd! Super auto rijdt en loopt als een nieuwe. vraagprijs 2900 euro bij vragen pb of mail me maar op roy-bos@hotmail.com |
|
||||
|
||||
prijs verlaging 2700 euro
|
|
|||
|
|||
Stond deze niet bij Ensing in Winschoten?
|
|
||||
|
||||
ja daar heb ik mijn oude saxo in geruild voor deze nette golf2 omdat ik graag een oldtimer wou hebben toen kocht ik met me stomme kop een auto uit 1988 dus hij wordt het net niet meer daarom staat hij nu in de verkoop
het is echt een zeer nette auto |
|
|||
|
|||
Quote:
Zo stom ben je niet: volgens die nieuwe regels wordt hij nog wel oldtimer, alleen pas in 2015. Kijk maar eens op de site van de Belastingdienst bij 'Gewijzigde vrijstelling oldtimers'...
|
||||
|
||||
maakt het veel uit dan om een oldtimer te rijden? Die 2 tientjes belasting zal het toch niet uitmaken?