|
||||
|
||||
Garage voor golf 1 omgeving prov Utrecht
Omdat ik toch niet de kennis en tijd heb om mn golf te fixen wil ik hem graag wegbrengen. Ik zoek daarom een garage die know-how heeft van golfjes 1. Woon zelf in Amersfoort en zou wel graag binnen 30/45 min rijden iets vinden. Weet iemand een goed adresje voor me?
|
||||
|
||||
Quote:
Wat moet er precies gefixt worden? Ik heb zelf in utrecht een garage waar ik het 1 en ander voor je kan fixen.
|
||||
|
||||
Benzine leiding bij mn dorpel schijnt te lekken en mn kachel doet het niet. Geen idee waar het probleem zit. Ook is er wat mis met de massa van mn achterlichten.
|
|||
|
|||
Al deze problemen had ik zelf ook en zijn gerepareerd bij een garage in Zeist.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Benzine leiding kan je bij elke garage wel laten vervangen eigenlijk, over de kachel blaast hij niet of wordt hij niet warm? Als hij niet blaast zal ik als eerst je schakelaartje ff doormeten/schoonmaken. massa van de achterlichten even in de kofferbak kijken en het zeiltje iets omhoog tillen, dan zie je als het goed is links een puntje voor massa en anders kan je op het achterlicht unit zelf een schuifje met een draadje maken en die aan de massa leggen.
|
||||
|
||||
Ik studeer in Utrecht. Je kan altijd langs komen rijden stuur me een PM!
gr ingmar |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal de massa even checken dan, thanks! Kachel blaast helemaal niet. Bij het doormeten deden zowel de schakelaar als het stekkertje het gewoon. Er gaat dus wat mis op het moment dat ze op elkaar zitten ofzo?