|
||||
|
||||
OEM NOS type 4 carters! Wees er snel bij, koopje!!!
NOS Type 4 Carter OEM VW Nieuw!!!!!
NOS Type 4 carter, origineel VW!!! Dit betreft een nieuw carter, nog in de conserveringsmiddel (lijkt op tectyl). Dus vergeet jouw lijnboor plannen, gooi het oude carter bij het grofvuil want omdat dit een OEM carter betreft, passen de originele VW lagers letterlijk als gegoten en is DE basis om een mooie motor te bouwen!! Omdat dit een nieuw, maar ook leeg carter betreft zit hier geen motorcode op. Carters hebben hetzelfde model als een CJ carter. Dit carter is geschikt voor de 1.7, 1.8 en de 2.0 liter cilinders, het heeft een carter boring van 100mm. Daarom dus geschikt voor inbouw in een bus (de platte motor) in een 411, Porsche 914 en icm met of Porsche koeling/aangepaste koeling in een Kever. In Nederland zie je niet zo heel vaak dat er een NOS OEM type 4 carter wordt aangeboden dus wees er snel bij!!! (ik heb 8 nieuwe carters ter beschikking!) Omdat ik hier toevallig tegen aan gelopen ben, hoef ik er niet de hoofdprijs voor. De prijs die ik in gedachte heb voor een carter komt overeen met de prijs van een halve nieuwe type 1 carter, dus lijkt mij een koopje! Info via een PM of rottweilerz@chello.nl Hier een foto van een CJ carter (niet nieuw!!!) ter vergelijking
Last edited by luchtpomper : 18-09-2011 at 11:43. |
|
||||
|
||||
Prijs en locatie verplicht! Graag vermelden!
Last edited by Tjaap : 20-09-2011 at 13:29. |