|
|||
|
|||
Verslag/Foto's & Aftertalk VW Outlaws Heerde
Kom maar op met alle verhalen en foto's
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha jij wou perse de eerste zijn? tot morgen |
|
||||
|
||||
he Guido laat op bed en vroeg er af tot zo voor naar Heerde.
en laat links even vrij voor mij... .. en waar om gewoon omdat het kan . het is nu8.09 uur de eerste golfjes gaan al voor huis langs hier in leeuwarden. tot zo guido
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... Last edited by jopie gti 6 : 18-09-2011 at 07:01. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de foto's................
|
|
||||
|
||||
ik ook.......
kon er vandaag helaas niet bij zijn.
|
||||
|
||||
We zijn weer terug,
Was erg goed te doen weer een top meeting net zoals vorig jaar. Helaas een spatje regen hier en daar maar we konden het beroerder treffen Was meer mooi en tot volgend jaar
|
|
|||
|
|||
Ook weer zu hause..Organisatie bedankt ,kado in het tasje bij de ingang vond ik echt Super
Mooi shirt gekregen.... Meeting was ondanks het mindere weer, gewoon als vertrouwd superrrr Moest helaas weer op tijd na huis.. De collonne vanuit Friesland was echt Top ,was super mooi om mee te rijden..Dik 40 auto's waren er wel denk ik...Ging ook super |
|
|||
|
|||
Leuke meeting , Complimenten voor de organisatie
Veel bekenden gezien en gesproken..
|
||||
|
||||
Was een leuke meeting. Ik ben niet zo heel lang geweest, maar toch een paar foto's gemaakt. Hier alvast een paar:
|
|
||||
|
||||
LOVE IT................................
http://www5.picturepush.com/photo/a...img/6568323.jpg Last edited by Tjaap : 18-09-2011 at 21:47. |
|
||||
|
||||
18 september jongstleden met een delegatie van VWteamPG naar Heerde afgereisd waar VW Outlaws hun jaarlijks terugkerende meeting hadden.
Is elke keer weer een leuke meeting met dikke wagens. Ook dit jaar waren er ondanks de weersverwachtingen een heleboel dubs naar Heerde gekomen. Hieronder een kleine foto impressie. Meer foto's staan hier : Link Mvg VWteamPG crew. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zat bij ons niks in het tasje |
|
|||
|
|||
Thanks voor de foto
|
|
||||
|
||||
Weer een leuke meet, en het was top.
Het weer was ook wel goed. En een leuke tas met spul. Tot 2012 dan maar.
|
||||
|
||||
Quote:
Hetzelfde geldt hier !?!? Ze mogen mij wel eentje toesturen, wel de hoofdprijs qua toegang vragen + netjes afbetalen. Voor de organisatie is het volgende adres: 7572 A.S 02 oldenzaal Gelijke monniken, gelijke kappen........zeg ik dan maar!
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 18-09-2011 at 17:21. |
|
||||
|
||||
hier ook nog een paar foto's http://www.golfmk1.nl/index.php?/category/23
|
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij kwam ik je vanmiddag nog tegen toen je van heerde de snelweg op kwam, je toeterde nog en stak nog even de hand op ? reed zelf in die zwarte mk3 gti 16v of heb ik nouw de verkeerde?
____________________ daily: Caddy mk3 2010 1.9 Tdi! Project: Golf 2 R32 4Motion Ex: Mk3 Gti 16v abf Ex: Bagged Jetta Mk5! Last edited by jk vento : 18-09-2011 at 17:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
alleen de eerste 250 kregen een shirt |
|
||||
|
||||
Quote:
en oud-papier brengt maar 5 cent per kilo op...word je niet rijk van...
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 18-09-2011 at 17:24. |
|
||||
|
||||
Nog een paar foto's van vanmiddag:
|