|
|||
|
|||
problemen met grootlicht
bij mijn golf 2 heb ik problemen met het grootlicht
als ik de schakelaar helemaal naar achteren haal branden mijn lampen en controlelampje fel op laat ik de schakelaar los gaat het controlelampje flauw branden en mijn lampen gaan ook zwakker branden iemand hier een oplossing voor? het dimlicht werkt wel normaal |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je schakelaar kapot is. Probeer een nieuwe schakelaar. kost geloof ik 18 euro ofzo
|
|
|||
|
|||
nieuw schakelaartje zetten, na verloop van tijd als je er hard aan trekt wil het contactje in je schakelaar los zitten.
op de sloop staan er nog zat en heb er ook nog wel leggen welke hendel heb je? mfa of zonder? dikke of dunne
|
|||
|
|||
ik heb de dikke schakelaar zal er op de sloop wel een andere voor halen en kijken of dit werkt bedankt voor de reacties
|
|
|||
|
|||
heb nu een nieuwe schakelaar gekocht en erin gezet maar probleem is er nog steeds als ik de 2 binnenste lampen in de grill los maak brandt het controlelampje al wel iets feller maar nog niet zo fel als je de hendel naar achter haalt iemand enig idee waar ik moet gaan zoeken
|