|
||||
|
||||
Edition 38 - 2011
Alvast even een topic, foto's/verhalen zullen veelal na het weekend wel komen denk ik.
Hier alvast een link met wat foto's (van oa E38): http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules...wtopic&t=106624
|
||||
|
||||
Ik heb vrijdag nog geprobeerd bij de zaak om wat later terug te kunnen komen. Zat er nog geen 40km vanaf en heb echt tientallen, misschien wel honderden auto's voorbij zien komen op de A14. En de een nog mooier dan de ander. Is ff een ander niveau dan hier hoor.. damn,.
|
||||
|
||||
enige foto die gelukt is.. nouja.. gelukt...
|
||||
|
||||
Volgend jaar zeker weer aanwezig, is voor my dé show!
|
|||
|
|||
Hier ook al een paar: http://www.flickr.com/photos/true-i...ith/6110821340/
|
||||
|
||||
a possible new trend noemen ze het....
mag het niet hopen dat dit aanslaat.... |
|
|||
|
|||
Quote:
ut moe nie gekker wore!! jakkiebah..........
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
apart ja.... mooi nee!
meer foto's graag van E38!
|
|||
|
|||
Het lijken wel wieldoppen Maar omdat ze van BBS zijn schijnt het wel mooi te zijn
( of zijn ze stiekum verkeerd in elkaar gezet ) |
|
||||
|
||||
Oliver had best of show geloof ik
|
|
||||
|
||||
ja ik zag het al ergens staan....
Van harte Oliver.... en weer een Nederlander he...
|
|||
|
|||
Dikke shit ! Meer pics graag
|
|||
|
|||
Denk dat iedereen nog aan het terug rijden is, of al thuis zijn maar alles aan het uitpakken zijn
Meeting was weer goed, het weer was wel even een flinke domper op zondag Gefeliciteerd alle prijswinnaars in de mk1 klasse All Dutch!! En Oliver met de Jetta!! Knap gedaan allen!! Last edited by John B : 05-09-2011 at 14:46. Reason: Removal question address |
|
|||
|
|||
jaa was een leip weekend zeg! en oliver verdiende best of show is echt een dikke jetta!vrijdags was het gewoon heet daarzo dus ben aardig verbrand! helaas gister wel veel regen, mja dat mocht de pret niet drukken!
volgend jaar zeker weer !
|
|||
|
|||
Yes, was een dikke meet! Heb me rotgelachen met de junks, en als hoogtepunt Yoerie die de 2e prijs Mk1 won, met zn Oranje Mk1.
Ohja En nog een ander speciaal prijsje voor de groep. Was superdik om op het podium te staan, en de jongens van de Edition crew te leren kennen. Om even verder te gaan met die E50`s. Deze maffe Engelse had voor een 80mm adapter en achter een 85mm adapter. De wielen werden daar voor het eerst gepast, en ze waren superdik. Enkel is het zo geen porum omdat ze TE ver na buiten stonden. |
|
||||
|
||||
Ook weer terug, behoorlijk gaar, zootje uitgeladen, auto effe gewassen en staat weer klaar voor volgende meet.
Wat was het wederom weer een geslaagd weekend zeg. Dikke wagens gezien, veel bekenden gesproken en het reuze naar de zin gehad. En alle Dutchies gefeliciteerd met hun welverdiende prijs
|
||||
|
||||
Ik vind het toch wel heel gaaf.. die bumpers en alles in carbon hoeft van mij niet maar die wielen .. kom maar hier