|
||||
|
||||
Lenneke
Hallo,
Ik ben Lenneke, 20 jaar, en ben in het bezit van een VW polo 6n uit '96. Ben ook op zoek naar iemand die ervaring heeft met Ta Technix. Het Schroefset wat ik er nu onder heb ik kapot en klopt niet, de ene helft is van V-Maxx en de andere van Koni, het zou ook een stuiterbak moeten zijn maar hij veert behoorlijk door, schokbrekers zijn lek. Nu wil ik voor weinig centen (max 270) een aardig schroefset waar ik even mee door kan en m'n auto ook mee door de keuring komt. Is Ta Technix beetje degelijk? Last edited by Lenneke : 29-08-2011 at 12:04. |
|
||||
|
||||
voor het geld is Ta best goed.. en behoorlijk stug!
|
|
||||
|
||||
Oke bedankt, is nog al moeilijk als je niet een heel hoog budget heb, maar we zullen het zien.
|
|
||||
|
||||
www.teiletreff.de staan/stonden ze het goedkoopste op..{stond laatst schroefsetje TA voor 150euro op}
op ebay.de staan ze ook maar daar zijn ze geloof ik iets duurder.. Ow ja en foto plaats je door de link tussen [img] {hier dus} [/img] te zetten |
|
||||
|
||||
Bedank voor de tip in ieder geval, maar heb het set al besteld vanmorgen.
O dankjewel, ga ik meteen uitproberen. |
|
||||
|
||||
zo zo weer iemand van ons mooie eilandje
|
|
||||
|
||||
Haha sommelsdieker,, zeker
|
|
||||
|
||||
Knappe Polo!Welkom
|
|||
|
|||
lenneke ik heb een tuningart setje onder de polo en die kost zo`n 220e kan je erg laag mee en is goed mee te rijden.
|
||||
|
||||
Zie de polo regelmatig in het dorp rijden! Dikke ride
Rij zelf in een blauwe vento vr6 |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de info, set is al binnen, gaat er vanavond onder dus ben benieuwd |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha zal vast, ben altijd wel op pad Maar bedankt. Zou zo 123 niet weten wie je bent, zal je vast nog wel eens tegenkomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zekers |