|
|||
|
|||
Ipod afspelen op oldtimerradio
Hallo,
Ik heb een radio gekocht die ik in mijn golf 1 in wil bouwen. Er zin een din plug (6 pin) aan de achterkant. Ik heb gehoord dat ik hiermee ipod/mp3 o.i.d. kan afspelen op de radio. (emden au 7632380) Wie kan me helpen? |
|
|||
|
|||
Hiermee moet het lukken denk ik
|
|||
|
|||
Even zoeken en je hebt het gevonden
http://www.oldtimerautoradio.nl/c-1176443/nederlands/ Edit: Quote:
Je was me net iets voor Last edited by Spierings : 22-08-2011 at 17:44. |
|
|||
|
|||
Die had ik al gevonden idd! Maar ik dacht misschien is er nog een andere manier zodat je het zelf kunt maken of iets goedkoper.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Met zo'n cassettebandje met een audio kabeltje eraan kan het ook, als de radio cassette ondersteunt. En anders met een Fm transmitter
|
||||
|
||||
[QUOTE=T5_TDI]Met zo'n cassettebandje met een audio kabeltje eraan kan het ook, als de radio cassette ondersteunt.
zo heb ik het nu ook, maar niet echt mooi geluid, koppen van het cassette dek niet meer je van het. |
|
||||
|
||||
Het is dat ik de mijne net gedemonteerd heb omdat ik graag een meerkanaals versterker wil hebben in de radio... Maar het is met een beetje technische kennis goed te doen. In het kapje dat erop geklikt zit, zit een metalen draadbrug, die de radio uitgang doorkoppelt naar de versterker. Een van die 2 pinnetjes is dus de ingang van de versterker. Even met een paar weerstandjes links en rechts bij elkaar optellen, schakelaartje ertussen en klaar is kees Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel...
|