|
|||
|
|||
Polo 6n 40kw '95
Te koop,
Volkswagen Polo 6n uit 1995 Auto heeft wat aandacht nodig maar loopt prima en heeft mij nooit laten staan! had deze auto gekocht als tijdelijk vervoer, en om eventueel op te knappen. Nu is mijn andere wagen klaar, en ben zelf ook klaar met het iedere avond sleutelen dus deze mag zo weg! Even wat spec's over de auto; Vervaldatum APK 26-04-2012 km stand 216051 (wordt nog iedere dag mee gereden) De auto heeft onder andere; Elecktrische ramen(lrechts wil niet goed omhoog) Lenso BSX 15inch met nangkang's H&R Schroefset Remus sporteinddemper Wat zijn de minpunten? Motorkap, en Zijscherm RV, Rechterkant bij de deur, LA wielrand, hebben roest! Bumper+Grill hebben schade! Bumper is kapot(eventueel andere bumper+grill te koop. Uitlaat lekt bij spruitstuk(bouten vastdraaien+pakking vernieuwen) De auto rijdt verder prima en heeft mij geen 1 keer laten staan in de tijd dat ik hem heb, olie verbruikt hij niet!, evenals koelvloeistof! Onderhoudshistorie is bij mij niet bekend! Met wat liefde wordt dit weer een mooi autotje waar je in mijn ogen veel plezier aan hebt! Prijs voor dit moois; 900 euro! of een goed bod! Geen inruil! Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
|
|||
|
|||
uppie
|
|
|||
|
|||
Upje 750 Nu! of een goed bod hij moet weg!
isinmiddels een stuk lager geschroefd! en de voorruit zit bij de bijrijderskant een grote ster inhelaas |
|
|||
|
|||
550 nu meenemen, moet echt weg!
Last edited by Mu!s : 05-10-2011 at 19:48. |
|
|||
|
|||
Je hebt pb>
|