|
|||
|
|||
Mooie g60 5 deurs met veel opties
Vrij uniek! Kost een paar dollar maar dan heb je wel een knappe auto!
http://link.marktplaats.nl/475632300
|
||||
|
||||
Jammer dat het geen origineel hollander is
|
|||
|
|||
man man man
wat een auto zou die derect kopen moest ik nog een g zoeken grtjs |
|
||||
|
||||
Oei..., dit is een knappert....
|
||||
|
||||
CCP toch .. van die Groene van vruuuuuuuuuger
Mooie bak!
|
|||
|
|||
Quote:
idd Mis, en die was ook dik zeg!
|
|||
|
|||
vind de prijs wel meevallen, voor het zelfde geld koop je tegenwoordig een belastingvrije golf 2 waar nog eens 6000 tegen aan moet om 'm op te knappen ( en dan is het ook een import, van de buurman )
|
|
||||
|
||||
Doe mij dat gebakje dat er achter staat maar.
|
|||
|
|||
Wat een schitterend exemplaar. En met deze opties zijn er echt maar enkele geleverd.
|
||||
|
||||
Quote:
Hij zal wel vreemd staan te kijken als je met dollars wilt betalen |
|
||||
|
||||
heel mooi exemplaar zeg
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie einzer ja, alleen weer jammer van het dakje.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je daarmee dat het geen origineel open dakje is ?
|
|||
|
|||
Quote:
Is inderdaad geen origineel dakje.
|
||||
|
||||
Dat is een after market putdeksel.
|
|
||||
|
||||
Dat schuifdak mist die G dan weer.
|
|
|||
|
|||
mja wel airco! Zijn uberhaupt niet geleverd in europa toch? Airco en schuifdak? Dikke auto man! Als ik het geld had! pfff
|
||||
|
||||
Deze auto heeft de laatste jaren wel vaker op mp gestaan. Het is een inderdaad een hele nette maar om nou te zeggen dat die opties zo extreem zeldzaam zijn voor Europa is ook weer niet helemaal waar. In Spanje en Portugal hebben de mk2's g60 bijna allemaal airco. Daar is het natuurlijk ook warmer als hier, zeker in het zuiden.
|
|
||||
|
||||
Is Verkocht naar België...
|
|
|||
|
|||
Idd verkocht naar belgie! Zeer vriendelijke echte liefhebbers!! Komt er eindelijk weer een mooi wit kenteken op...alles beter dan dat vieze geel! Dat is ook een van de hoofdredenen geweest dat ik hem aan deze belgische mensen heb verkocht natuurlijk!
Deze G60 van mij (sorry ex G60) had overigens WEL een schuifdak...dus airco en een schuifdak! En wat betreft dat gebakje daar achter....dat klapdak is het mooitse aan die einzer schitterend mooi zefs ;-). En weet je wat het nog mooier maakt....dat ik daar ook de aankoop en montage bon (1987) van bij heb in mijn boekje, net zoals iedere onderhoudsbeurt stempel, rekening en zelf een boekje met IEDERE tankbeurt vanaf 1977...idd 1977! Dus stoppen nu met da gezeik over dat schitterend mooie klapdak ;-) haha. ps: iemand 15" bbs rs 4/100 7 en 7,5 ruilen voor 16"? Dan hoor ik het wel |