|
||||
|
||||
Oldschool raamrekjes voor T1 T2 Kever Golf Jetta Caddy Polo enz.
Ik heb wat raamrekjes voor mij en wat vrienden gekocht en heb nu nog een paar over.
Kleur: grijs Nieuw in de verpakking! Een leuk cult item voor je luchtgekoelde Volkswagen of voor je oldschool Golf, Jetta, Caddy, Polo enzovoort. Prijzen: 10 euro per stuk 8 euro per stuk voor 2 (16 euro) 6 euro per stuk voor 4 (24 euro) Het grote model is uitverkocht! In Golf 2 drie-deurs: Hetzelfde raamrekje in een Jetta 2 vier-deurs: Hoe het staat ligt aan de grote van jouw raamopening. De kleine variant is geschikt voor raamopeningen tot +/- 56cm. De raamopening van bovenstaande Golf 2 is een stuk groter; 65,5cm, daardoor valt het wat platter uit. Ophalen in Rotterdam of Ulft (GLD). Verzenden is eventueel mogelijk. Last edited by Skeez : 08-04-2012 at 20:46. |
|
|||
|
|||
hoeveel vraag je om ze opte sture naar belgie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze passen door de brievenbus dus de verzendkosten zullen wel meevallen. Ik ga het zo even checken & dan stuur ik je een PM. |
|
|||
|
|||
Quote:
pm me maar ook voor belgie |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt PM. |
|
||||
|
||||
Welke moet ik hebben voor een polo 2 (86c)?
ik wil iig wel een setje |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal morgen eens opmeten hoe breed het raam van mijn Golf 2 is, dan heb je een beetje een idee. |
|
||||
|
||||
Quote:
65,5 cm. is het raam van mijn Golf 2. |
|
|||
|
|||
raamrekjes
Quote:
hey heb wel belang bij 2 rekjes lange voor golf 1 en alst kan graag verzenden.. gr menno |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo Menno, je hebt een e-mail met alle gegevens terug |
|
||||
|
||||
Laatst 4 raamrekjes verkocht en kreeg deze foto's van de rekjes in zijn T2a camper terug:
Last edited by Skeez : 15-09-2011 at 09:15. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hi had graag een setje grote voor mijn golf cabrio!
voor belgie met verzenden contacteer mijn om verder te bespreken alvast bedankt!! grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo, bij een Golf Cabrio gaat het denk ik lastig worden aangezien je de deuromlijsting rondom het raam mist. Het rekje moet namelijk geklemd worden. |
|
||||
|
||||
Het grote model is uitverkocht.
Heb dus nog alleen maar die kleinere variant. Ideaal auto's met wat kleinere ramen zoals bijvoorbeeld een 5-deurs Golf, Jetta, Caddy of voor in de achterste portieren van je 5-deurs auto. |
|
||||
|
||||
Up; heb ik er nog een stuk of 15 en dan is het op!
|
|
||||
|
||||
In een Jetta MK2:
|