|
||||
|
||||
ATS cup 7x15 opknappers 100 euri
Ik heb een setje ats cup liggen in 7x15...
mogen weg voor 100 euro, zijn opknappers, houdt in dat ze smerig zijn, lekke banden en beetje stoeprandschade. dus wie zich verveelt kan er een mooi setje van maken. kan ze voor je meenemen naar de type 1 meeting zondag
|
|||
|
|||
heb je een foto?
|
|
||||
|
||||
Wil ook wel een fototje Hoe zijn de banden ? Allemaal lek, slecht profiel e.d.?
|
||||
|
||||
2 lekke banden...
profiel is nog wel ok, maar de maten zijn 195/65 en 185/65 15 inch, dus beetje groot voor een golfje... foto1 ats die netjes is (de 2 achterwielen) foto2 ats die minder is, stoeprand.. en smerig van remstof enzo, heb een beetje gepoetst en is er af te krijgen. misschien met een hogedrukspuit beter. liefst wel een snelle koper, en geen reserveringen, dus wie het eerst komt... ze kunnen zondag mee, wel ff melden van tevoren. Bekijken kan ook.
|
||||
|
||||
gereserveerd voor Gert
|
||||
|
||||
En dan te bedenken dat ik de grootst mogelijke hekel aan deze velgen heb omdat ik ze veels te vaak heb gezien
|
|
||||
|
||||
ze blijven mooi!
|
||||
|
||||
Quote:
haha, ik vond ze ooit ook supergaaf, maar nu vindt ik ze gewoon wel ok, maar ik heb er helaas niets aan omdat ze niet echt passen bij 12cm verlaging maare misschien kan je ze wel van gert kopen rene :p
|
|||
|
|||
das mooi balen :frown: vindt ze wel mooi namelijk
|
|
||||
|
||||
misschien dat als je gert een bod doet dat je ze bij hem kan ophalen...of gert moet een ander voorstel hebben...
|
|||
|
|||
gert,als je ze kwijt wil..........graag
|
|
||||
|
||||
Menno stuur maar een PM .
|
|
||||
|
||||
Heb ook nog setje liggen dat voor weinig weg mag..
|
|
|||
|
|||
Hallo Spider class
Wat gaat je setje ats kosten??? Mvgrt John |
|
||||
|
||||
Verkocht